سفره بزرگ همدلی درجزیره کیش٫ میزبان 4 هزار روزه داربود

گستردن سفره بزرگ افطاری با حضورهزاران روزه دار یکی از جلوه های زیبای ماه رمضان درجزیره کیش است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ شامگاه19 رمضان دردل مرجانی خلیج فارس سفره ای گسترده شد به رسم مهربانی ومیهمان نوازی ٫ سفره ای که درکنار آن روزه داران از گوشه وکنار ایران اسلامی با قومیت های مختلف سرخوش از عطر رمضان درکنار هم درجزیره ای که ایرانی کوچک است روزه گشودند.

امسال دومین سالی است که سفره ای از جنس سادگی برای لمس صمیمیت ومهربانی مسلمانان درجزیره کیش گسترده می شود تا این جزیره نشینان به شکرانه برکات این ماه رسم میهمان نوازی به جای آورند.

درمراسم افطار بزرگ جزیره کیش که با حضور شهروندان٫ گردشگران ومسئولان برگزار شد با طنین صدای اذان درفضای معنوی این روزهای جزیره٫ ساکنان وگردشگران قامت بندگی بستند و درکنارهم سر بر سجاده دلدادگی نهادند.

تصویر حضور پراشتیاق هزاران بنده عاشق از شهرهای مختلف کشورمان که فارغ از هیاهوی دنیوی برسریک سفره٫ نوزدهمین روز از ماه رمضان را به افطار نشستند درقاب حال وهوای بی بدیل این ماه در جزیره کیش خاطره ای است که هرساله علاوه برشهروندان٫ گردشگران نیز ازلحظه لحظه آن لذت می برند وبا حضور درآرامش جزیره پاک کیش حلاوت این ماه مبارک درکامشان ماندگار می شود.

جزیره کیش در ماه مبارک رمضان زیباتر ازهمیشه چراغانی ومساجد غبارروبی شد وهمه مهیای میهمانی برخوان کرم رب العالمین شدند.

نوای زیبای قاریان آیات حق که همه مساجد جزیره کیش درماه رمضان به صوت دلگشای آنان نورانی می شود فرصتی است که تشنگان معرفت الهی با استقبال پرشور وحضور درمساجد با شنیدن هرکلمه آن٫ عطش از دل وجان فرو می نشانند.

تلاقی ماه مهربانی با تابستان شرجی جنوب٫ رونقی به روزها وشب های نگین سبز خلیج فارس بخشیده که وصف این جاذبه٫ گردشگران زیادی را درماه ضیافت خدا به جزیره کیش کشانده است.

زیبایی های ماه رمضان درجزیره کیش خود به یکی از انگیزه های سفر تبدیل شده وبسیارند گردشگرانی که برای بهره گیری از برکات این روزها وشب ها ودوری از دغدغه های شهرهای بزرگ به کیش آرام سفرمی کنند.

گفتنی است برگزاری آیین های ماه مبارک رمضان وشب های قدر با زیبایی هرچه تمام تر درآرامش وصف ناپذیر جزیره کیش لحظاتی ناب وتکرار نشدنی برای شهروندان وگردشگران است ومساجد وسواحل زیبای کیش دراین ایام بویژه شب های قدرمیزبان جمع بی شماری از دلدادگان وشیفتگان مولی الموحدین امام علی (ع) است .