سفر به یاد ماندنی سومین گروه گردشگران نوروزی به جزیره آرامش

در هفتمین روز از فصل بهار، سومین گروه از گردشگران نوروزی با تور روزانه به جزیره هندورابی سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در هفتمین روز از فصل بهار 52 گردشگر نوروزی کیش از شهرهای تهران، مشهد، همدان، اردبیل، آبادان و بندر عباس با استفاده از تور روزانه به جزیره هندورابی سفر کردند و خاطراتی زیبایی  از سفر به جزیره آرامش ثبت کردند.

بنابر این گزارش، گردشگران این سفر به یاد ماندنی پس از ورود به جزیره هندورابی ساعت 11 صبح دوشنبه 7 فروردین، به هتل نگین هندورابی منتقل شدند و پس از پذیرایی، در محیطی شاد و مفرح، در ساحل بکر و طبیعی جزیره آرامش به تفریحات دریایی پرداختند.

پس از صرف نهار در ساعت 13 و سی دقیقه، همراه با مینی بوس های هتل، در گردش دور جزیره، از سواحل رویایی و مرجانی هندورابی، آب انبار قدیمی، گورستان پرتقالی ها و روستای کوچک هندورابی دیدن کردند و با تهیه عکس و فیلم خاطرات خوش این سفر را به دفتر خاطرات خود افزودند.

در پایان این سفر گردشگران از این جزیره به عنوان محلی مناسب برای رهایی از مشغله های روز مره زندگی و شغلی یاد کردند و سکوت و آرامش این جزیره را فرصتی مناسب برای کسب انرژی و بازگشت به زندگی روزمره دانستند.

شایان ذکر است، در راستای تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، در جهت شناسایی امکانات تفریحی و سیاحتی جزیره بکر هندورابی و همچنین با هدف ارائه خدمات مطلوب متناسب با سطوح در آمدی اقشار مختلف گردشگران، تورهای نوروزی به جزیره هندورابی برقرار شد.

تورهای گردشگری جزیره هندورابی در دو بسته روزانه و شبانه برای مسافران نوروزی بر قرار است. تورهای روزانه هر روز ساعت 9 صبح تا 17 عصر با خدمات و برنامه هایی از جمله بلیت کشتی، حمل و نقل داخل جزیره، نهار، گردش دور جزیره، اجرای جنگ در کشتی و تفریحات دریایی بر قرار است.

همچنین، تورهای شبانه هندورابی هر روز بعد از ظهر از ساعت 15 تا 11 صبح روز بعد با خدماتی از جمله کشتی، اجرای جنگ در کشتی، ثبت خاطرات با عکس، ترانسفر، شام، صبحانه، آتش بازی، گردش دور جزیره و اقامت در هتل نگین ارائه می شود.

باگی، سافاری، شترسواری، ورزش های آبی، اجرای برنامه های شاد و زنده در چادری به ظرفیت 400 نفر از دیگر تفریحاتی است که برای گردشگران هندورابی مهیا شده است.