مدیر مناطق آزاد بانک مسکن کشور:

سرمایه‌گذاران ساخت و ساز در منطقه آزاد انزلی تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیر شعب مناطق آزاد بانک مسکن کشور گفت: سرمایه‌گذاران ساخت و ساز و به ویژه واحدهای مسکونی در منطقه آزاد انزلی تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، حمیدرضا دشتبانی صبح امروز در جمع مدیران منطقه آزاد انزلی، با تصریح بر اینکه اقدامات انجام شده در این منطقه به منظور رونق فضای اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار قابل تقدیر است، اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی از منابع داخلی خود فعالیت‌های ارزشمندی برای حمایت از بخش خصوصی در حوزه های تولید و تجارت داشته است و مهمترین وظیفه راهبردی بانک مسکن، حمایت از سرمایه گذاری و مشارکت در عرصه های مسکن و ساخت و ساز است .

وی با بیان اینکه با توجه به تغییرات صورت گرفته در این منطقه ، آینده روشن و نوید بخشی را برای منطقه آزاد انزلی ارزیابی می کنیم اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی استراتژیک در دریای خزر و در نزدیکی به پایتخت کشور و وجود آب و هوای مناسب از مهمترین مزایای منطقه آزاد انزلی نسبت به سایر مناطق آزاد است.

مدیر شعب مناطق آزاد  بانک مسکن کشور  با اشاره به اقدامات و مزایای بانک مسکن در حوزه های سرمایه گذاری، گفت: سیاست‌های اعتباری ما در منطقه آزاد انزلی براساس رویکرد ما در مناطق آزاد صورت گرفته و به دنبال حضور قویتر پررنگتری در زمینه‌های تخصصی در این منطقه هستیم.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز در دیدار با مدیر شعب مناطق آزاد بانک مسکن کشور بر افزایش ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران منطقه و ایجاد شعبه ارزی در این منطقه تصریح کرد.

رضا مسرور با اشاره به رشد روز افزون حضور شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی در این منطقه خاطرنشان کرد : منطقه آزاد انزلی برای سرمایه‌گذاران خارجی مزیت ‌های ویژه‌ای دارد و افزایش شعب ارزی بانک‌ها یکی از زمینه‌های توسعه مبادلات تجاری بین المللی در منطقه است و با توجه به رشد شاخص های اقتصادی در منطقه از جمله افزایش شرکت‌های ثبت شده، حضور بانک ها و موسسات اعتباری به منظور حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران  بیش از گذشته در منطقه ضروری است.

وی با اشاره به این نکته که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در سطح کشور حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای بخش خصوصی را در اولویت قرار دهد، افزود: حمایت بانک مسکن از بخش خصوصی فعال در محدوده منطقه از طریق ارائه تسهیلات مناسب ومشارکت می‌تواند سبب تقویت اعتمادسرمایه گذاران ورشد بخش خصوصی شده و زمینه توسعه همکاری‌های دو طرف را فراهم آورد.