سخنگوی اسبق وزارت خارجه، مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمود محمدی به عنوان «مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به محمدی آمده است: «با عنایت به سوابق روشن و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل منصوب می شوید. امید است با عنایت خداوند متعال در راستای انجام این امر خطیر، پیوسته موفق و موید باشید».

محمدی، عنوان مشاور وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه بوده است.

محمدی سفیر ایران در جمهوری تونس بوده است؛ وی همچنین در سال 1389 راهی الجزایر شد و تا سال 1393 سفیر ایران در الجزایر بود.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی و رییس گروه های‌ دوستی پارلمانی ایران و فرانسه و ایران و تونس از جمله سوابق وی در خانه ملت است.

محمدی، دبیری اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ها و کلان شهرهای آسیایی را در کارنامه دارد.

محمدی، مشاور بین الملل رییس دانشگاه و سرپرست معاونت بین‌ الملل دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

از دیگر سوابق مدیریتی وی در حوزه آموزش می توان به «قائم مقام دانشکده روابط بین‌ الملل وزارت امور خارجه، استاد مرکز آموزش های دیپلماتیک ویژه دیپلماتهای خارجی وزارت امور خارجه، استاد دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده روابط بین‌ الملل وزارت امور خارجه» اشاره کرد.

وی سابقه عضویت در گروه‌های بلند پایه بین‌ الملل را دارد.

محمدی که به چهار زبان ایتالیایی، انگلیسی، فرانسه و عربی تسلط دارد تا کنون مقالات زیادی در زمینه سازمانهای بین‌ المللی و منطقه‌ای، سیاست خارجی و سیاست بین‌ الملل به رشته تحریر در آورده و مقالات وی در سمینارها وکنفرانسهای بین‌ المللی ارائه شده است.

وی دارای دکترا در سیاست بین‌ الملل از دانشگاه خاور شناسی ناپل ایتالیا و مدرک تخصصی فوق دانشگاهی در مطالعات اروپایی است.