برای اولین بار درتاریخ اسکواش کشورمان؛

سجاد زارعیان بازیکن کیش رتبه 9 جدول زیر19 سال جهان را به خود اختصاص داد

ورزشکاران شایسته کیش رتبه نهم رنکینگ جهان و دوم آسیا را بر لوح افتخارات ورزش اسکواش کشور و کیش ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سجاد زارعيان اسکواش باز ارزنده جزیره کیش و بازیکن زیر 19 سال تیم ملی کشورمان که صاحب مدال نقره رقابتهای گولد آسيا است، موفق شد با بازي هاي موثر خود در رقابت هاي بين المللي و با تکیه بر کارنامه درخشان خود در طول اين دوران، رتبه نهم رده سنی زیر 19 سال جهان را به خود اختصاص دهد.

وي نخستين بازيکن اسکواش ايران است که افتخار حضور در بين 9 بازيکن برتر اسکواش جهان را بدست آورد.

کسب این جایگاه برگ زرین دیگری بر تاریخ اسکواش کشورمان است و بازیکن شایسته جزیره کیش پس از به دست آوردن این جایگاه ارزشمند هم اکنون با اراده اي راسخ و انجام تمرینات سخت و مستمر به کسب رتبه اول جهان می اندیشد.

همچنین بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون اسکواش آسیا سجاد زارعیان در جایگاه دوم آسیا و علیرضا شاملی که در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران مدال برنز و در مسابقات مالزی  مدال نقره را بدست آورده است، در جایگاه سوم رنکینگ زیر 17 سال این قاره کهن قرار گرفتند.

گفتنی است با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش در مهیا کردن زیر ساخت های رشته اسکواش و بهره گیری از حضور مربیان قدرتمند و از سویی تلاش ها و تمرینات مداوم اسکواش بازان کیش، ورزشکاران این جزیره هر ساله در زمره برترین ملی پوشان کشور قرارگرفته اند و پله های افتخار را یکی پس از دیگری طی می کنند.