به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزير اطلاعات كشور در سفر به جزيره كيش و در جمع صميمي ساكنان و گردشگران اين منطقه ، با بيان اينكه تلاش و همت دولت تدبير واميد در چندسال گذشته امنيت كشور را به همراه داشته است تاكيد كرد: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود فرمودند سال95 جمهوري اسلامي ايران امنيت پايداري را تجربه كرد.

وي با اشاره به از خود گذشتگي و فداكاري بي دريغ سربازان گمنام وزارت اطلاعات براي حفظ و برقراري امنيت همه جانبه در كشورگفت : با وجود توطئه هاي گسترده دشمنان نظام و انقلاب و دسيسه هاي فراوان تروريست ها، به لطف خداوند و همت سربازان گمنام و سخت كوش وزارت اطلاعات تمام نقشه هاي شوم دشمنان كشور نقش برآب شد .

  وزير اطلاعات تصريح كرد: در حاليكه مردم بسياري از كشورهاي منطقه در بدترين شرايط غير ايمن و فضاي رعب و ترس روزگار مي گذراندند،كشور ما با وجود سرمايه گذاري هاي كلان دشمنان در جهت خدشه دار كردن امنيت جمهوري اسلامي ايران در امنيت كامل بسر مي برد.

وي افزود: علاوه بر همسايگان ايران و كشورهاي منطقه همانند عراق ،سوريه و تركيه بسياري از كشورهاي جهان از جمله نروژ، فرانسه و آمريكا شاهد اقدامات تروريستي فراواني بودند كه فضاي جوامع را نا امن مي كرد. اما به لطف خداوند ، ايران سرافراز تنها كشوري بود كه در آرامش كامل سال 95را به پايان رساند و مردم جز درمراسم جشن و سرور چهارشنبه آخر سال بوي باروت را استشمام نكردند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با اشاره به اينكه درآيات مبارك قرآن كريم ،حضرت حق پس از اعطاي موهبت امنيت، بندگان خويش را به عبادت و پرستش خداي متعال امر مي كند گفت : امروزه تنها پس از برقراري امنيت ، زيربناي رشد و تعالي جوامع فراهم مي شود چرا كه هنر ، اقتصاد ومعنويت همگي در سايه امنيت رشدكرده و شكوفا مي شوند.

وي همچنين باتقدير از تلاش گسترده دكتر مونسان در جهت رونق و توسعه همه جانبه كيش و فراهم كردن امنيت وامكانات مطلوب براي رفاه و شادي هموطنان در اين منطقه آزاد كشور گفت: در دين مبين اسلام نيز برتلاش براي شادكردن انسانها و بهره مندي صحيح از امكانات تفريحي تاكيد فراوان شده است.  

وزير اطلاعات افزود: ما در وزارت اطلاعات تلاش كرديم تا با برقراري امنيت زمينه شادي و آسايش مردم فراهم شود. در جزيره كيش نيز امكانات مطلوبي ايجاد و فضاي امن ، سالم و شادي مهيا شده است كه بهرهمندي خانواده ها و هموطنان از اين امكانات مطلوب گردشگري وتفريحي موجب خرسندي خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی جزيره كيش را نعمت ارزشمندي براي كشور خواند و اظهار داشت: پروردگار دوست دارد بندگان خويش را در حال بهرهمندي از اين موهبت ببيند . هموطنان نيز بايد از اين امكانات فراهم شده استفاده كرده و فضاي شادي را براي خود وخانواده ايجاد كنند.

وزير اطلاعات با آرزوي سالي پر خير و بركت براي تمامي هموطنان به پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب و تاكيد ايشان برتوليد و اشتغال ملي اشاره و ابراز اميدواري كرد سال 96 براي جوانان سال رونق فضاي كسب و كار، افزايش توليد و اشتغال بوده تا در سايه اين موفقيت ها ، جوانان ايران اسلامي بتوانند سنت هاي حسنه دين مبين اسلام را پاس داشته و با ازدواج دين خويش را كامل تر كنند.

لازم به ذكر است امروزو باحضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزير اطلاعات كشور، دكتر مونسان مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش و ساير مسئولان محلي، مراسم استقبال ازكشتي بزرگ اقيانوس پيما در اسكله بزرگ تفريحي كيش و در جمع ساكنان و گردشگران برگزار شد.

اين كشتي بزرگ اقيانوس پيماي 7 طبقه  با 417 كابين و 1600 صندلي و ساير امكانات رفاهي واقامتي پيشرفته ، بزرگ ترين كشتي مسافري تفريحي است كه پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران تا كنون براي سفرهاي دريايي داخلي در كشورمان بكار گرفته مي شود.  

حضور وزير اطلاعات در هنگام ورود اين كشتي به آبهاي اطراف اسكله بزرگ تفريحي كيش با استقبال گسترده ساكنان و گردشگران همراه بود. وزير اطلاعات نيز در فضايي بسيار صميمي با بسياري از مسافران نوروزي احوالپرسي كرده و با تبريك سال نو از خداوند متعال براي هموطنان  سلامت و سرافرازي مسئلت كرد.