با حضور مسئولان جزیره کیش

زنگ انقلاب نواخته شد

با حضور مسئولان بخش های مختلف جزیره کیش صبح امروز زنگ انقلاب در مدرسه الغدیر به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس آموزش و پرورش کیش و جمعی از مسئولان بخش های مختلف جزیره به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ابراهیم رضوانی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک ایام مبارك دهه فجر گفت: سال ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) در پاسخ به این سوال كه کدام یاران امام انقلاب می کنند؟ فرمودند: یاران من اکنون در گهواره هستند.

وی افزود: این سخن بیانگر دیدگاه آینده نگر ایشان بود که در اوج فشار و تبعید نقش نسل جوان را یاد آور شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: انقلاب ما انفجار نور بود زیرا هم توانست نظام طاغوت را تخریب كند و هم خفتگان را به بیداری رساند.

رضوانی استقلال امروز ایران را مایه افتخار خواند و بیان کرد: در دوران طاغوت بیش از ۳۶ هزار پست حساس و کلیدی در دست بیگانگان بود اما امروز به لطف خداوند و انقلاب هیچ خارجی در کشور ما سلطه ندارد و کارهای کلیدی در دست جوانان ایرانی است.

در ادامه این جلسه دانیار جاویدی، رئیس آموزش و پرورش کیش نیز ضمن تبریک دهه فجر گفت: امروز یقینا رشد حرکت ظلم ستیزی در سطح جهان بیانگر تاثیر انقلاب اسلامی ایران است.

در این مراسم، پرچم جمهوری اسلامی ایران همراه با طنین سرود ملی و همراهی دانش آموزان به اهتزاز درآمد.

شایان ذکر است که در این مراسم جانشین امام جمعه کیش، امام جمعه اهل تسنن، رئیس صدا و سیما، فرمانده سپاه کیش و جمعی از مسئولا سازمان حضور داشتند.