زمین والیبال ساحلی کیش آماده میزبانی از رقابت های بین المللی می شود

زمین والیبال ساحلی کیش برای میزبانی از 30 تیم خارجی در تورنمنت جهانی مهیا می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تورنمنت بین المللی والیبال ساحلی آقایان از 25 تا 30 بهمن ماه  سال جاری با حضور بیش از 30 کشور خارجی در جزیره کیش برگزار می شود و زمین های والیبال ساحلی کیش به منظور میزبانی از این رقابت ها طبق استانداردهای جهانی در حال اصلاح و تجهیز شدن است.

در این راستا سه شنبه 22 دی رئیس هیأت والیبال ساحلی کیش به همراه معاون عمرانی سازمان و معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه از روند اقدامات اجرایی و اصلاحات در پلاژ آقایان بازدید کردند.

به گفته رییس هیات والیبال ساحلی کیش نمونه ماسه های زمین والیبال ساحلی کیش پس از ازمایش های انجام شده توسط فدراسیون جهانی در آزمایشگاههای کشورهای کانادا و امریکا رده A و امتیاز 100 که بالاترین رده کیفیت است را بدست آورد و با این نتیجه و اعلام نظر فدراسیون جهانی انتقال ماسه های جمع آوری شده به زمین های اصلی و تمرین رو به اتمام است.

قدرت ابراهیمی افزود: تقسیم بندی زمین های مسابقه به 4 زمین مسابقه و یک زمین آمادگی، نصب میله های تور، نصب تور مسابقه، احداث سکوی تماشاچیان  و رختکن دیگر اقدامات در حال اجراست که به زودی به پایان می رسد.

وی همچنین از انجام پیش زمینه های برگزاری این مسابقات خبرداد و گفت: اسامی 85 نفر برای پشتیبانی این رقابت ها در بخش های توپ رسانی، آماده کردن زمین، راهنمای بازیکنان و میهمانان خارجی به فدراسیون جهانی والیبال اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، جهت برگزار شدن این تورنمنت طبق مقررات جهانی، نماینده فدراسیون جهانی والیبال ساحلی و مدیر داوران این مسابقات از کشور نروژ، در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، کلاس آموزشی تئوری و عملی جهت داوران و مسئول زمین، توپ رسان ها، منشی ها، نویسندگان و مسئول هواداران برگزار می کند.