رضایتمندی دکتر مونسان از تمهیدات فرودگاه جزیره و هواپیمایی کیش ایر در نوروز 1396

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از فرودگاه ، اقدامات نوروزی انجام شده در فرودگاه و هواپیمایی کیش ایر را رضایت بخش خواند .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وجمعی از معاونان ومدیران سازمان در نخستین روز از سال 1396 از فرودگاه بین المللی کیش بازدید کردند.

دکترمونسان دراین بازدید آمادگی فرودگاه کیش و بخش های مختلف جزیره در ایام نوروز را رضایت بخش خواند و در این باره گفت: خوشبختانه در کیش همه از آمادگی خوبی برخوردار هستند امسال نیز در بخش های خدماتی کیفیت خوبی را شاهد هستیم البته هر ساله در تعطیلات نوروز این خدمات دهی به خوبی انجام شده است.

وی فرودگاه کیش را یکی از بهترین بخش های خدمات دهی به گردشگران خواند و اظهار کرد: یکی از بخش های خوبی که عملکردی بهتری نسبت به سایربخش ها دارد فرودگاه است که هرساله شاهد ارتقاء خدمات دهی در فرودگاه کیش هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: حضور تیم خوب حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه یکی از دلایل اصلی این خدمات دهی شایسته است ضمن اینکه عملکرد بسیار خوب مدیرکل فرودگاه کیش نیز سبب شده که هماهنگی بسیار خوبی را شاهد باشیم.

مونسان تصریح کرد: از آنجایی که مبادی ورود و خروج کیش از اهمیت ویژه ای درجزیره کیش برخوردار است، در این بخش بهترین عملکرد را شاهد هستیم ضمن اینکه از نظر زیباییهای فیزیکی وظاهری نیز فرودگاه کیش و ترمینال های این فرودگاه  در سطح کشور نمونه هستند.

وی ادامه داد: در راستای افزایش رضایتمندی مسافران امسال برخورد خوب تیم های حفاظت هواپیمایی و سپاه با حضور فرماندهی شایسته این علاوه بر تامین امنیت، رضایتمندی مردم و گردشگران را نیز درپی داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: ایفای نقش با برخورد مناسب نیروی انتظامی نیز یکی از نقاط قوت خدمات دهی درنوروز امسال است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از اقدامات هواپیمایی کیش ایر گفت: این ایرلاین در بحث جا به جایی مسافر اقدامات خوبی را انجام داده که جای تشکر دارد.

وی افزود: هواپیماهای جدیدی که توسط کیش ایر خریداری شده، رفتار کادر پروازی و انجام اقدامات زیبایی نظیر اهدای هدیه به مسافران در نخستین پرواز از جمله مواردی است که میزان رضایتمندی مسافران را از از این ایرلاین افزایش داده است.

مونسان مبادی ورودی و خروجی جزیره را بسیار مهم خواند و گفت: قطعا مبادی ورودی و خروجی نظیر فرودگاه و بندر برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

وی افزود: به طور حتم اگر ضعفی در سطح شهر وجود داشته باشد، می توان با برخورد مناسب در مبادی خروجی رفع کرد و میزان رضایتمندی مسافر را هنگام خروج از جزیره افزایش داد.

گفتنی است دراین بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حضور دربخش های مختلف فرودگاهی از کارکنان فرودگاه، سپاه، وپلیس فرودگاه تشکر کرد.