رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش؛

رضایتمندی 97 درصدی از بیمارستان کیش در نوروز 96

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به مراجعه بیش از 15 هزار نفر به بیمارستان در ایام نوروز از رضایتمندی 97 درصدی در این ایام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد خلخالی با اشاره به فعالیت تمام بخش های بیمارستان در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تمام ایام تعطیلات نوروزی بر خلاف بسیاری از بخش های سرزمین اصلی به صورت شبانه روزی در تمام بخش ها فعال بود و پزشکان متخصص نیز در دو نوبت صبح و عصر به ویزیت بیماران می پرداختند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 15 هزار نفر به بیمارستان مراجعه کردند که از این میان 10800 مورد خدمات سر پایی و 28500 مورد پاراکیلینیک گزارش شده است ضمن اینکه نزدیک به 235 مورد بستری و 103 بیمار دیالیزی نیز طی این مدت خدمات لازم را دریافت کردند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تصریح کرد: در مدت ایام عید خدمات رسانی به بخش های تخصصی نیز کمرنگ نشد لذا بر همین اساس 19 مورد بیمار تالاسمی و 30 مورد بخش های مربوط به مصدومان تصادفات نیز پوشش داده شد.

خلخالی ادامه داد: طی مدت ایام تعطیلات نوروزی بیمارستان کیش 280 مورد اعزام آمبولانس داشته است.

وی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان را بالای 97 درصد خواند و گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده توسط موسسه علوم و فنون کیش بالغ بر 97 درصد رضایتمندی در بخش بهداشت، درمان و سلامت گزارش شده است که با توجه به طیف گسترده مراجعه کنندگان و میزان خدمات ارائه شده، موفقیت چشمگیری به شمار می آید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش درباره برنامه های سال جاری اظهار کرد: در سال جاری برنامه های مفصلی در بخش های پژوهش و ارتقاء فعالیت های بیمارستانی مد نظر داریم ضمن اینکه بنا داریم، در سال جاری بخش زنان و زایمان را به صورت یک بیمارستان مستقل ایجاد کنیم و بخش VIP نیز در این قسمت فعال کنیم.

خلخالی افزود: در سال جاری بازسازی اتاق های عمل و تغییرات تجهیزات نیز در کنار ارتقاء بخش اورژانس و جدا سازی بخش اطفال نیز مد نظر قرار دارد که در شش ماهه نخست سال انجام خواهد شد.

وی در خصوص کارت هوشمند سلامت کیشوندان گفت: کارت هوشمند سلامت کیشوندان نیز در راستای خدمات الکترونیک به ساکنین جزیره مد نظر قرار دارد که امسال راه اندازی خواهد شد.