رضایتمندی 100 در صدی هتلداران از رونق اقتصادی در نوروز 96

رئیس جامعه هتلداران کیش میزان رضایتمندی هتلداران از جذب گردشگران به کیش را صد در صدی خواند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران میزان رضایتمندی مسافران از خدمات هتل ها را بالغ بر 100 در صد خواند و در این باره گفت: تمام ایام 15 روزه نوروز، هتل های جزیره کیش با ظرفیتی بالای 98 درصد به فعالیت پرداختند و حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی را پوشش دادند.

وی افزود: این میزان استقبال از هتل های کیش که با درایت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ممکن شد، باعث تکانپوی هر چه بیشتر در این بخش ها و در نتیجه ارائه خدمات مناسب به مسافران شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: به جرات می توان گفت که اگر هوای بارانی سبب کاهش میزان مسافران دریایی به کیش نمی شد امروز به جای 8 درصد رشد مسافر در کیش با یک رشد 20 درصدی مواجه بودیم اما با وجود هوای بارانی و مشکلات جوی  نسبت به سال قبل یک رشد قابل قبول و خوب را پشت سر گذاشتیم که موجب رضایت جامعه هتلداران نیز شده است.

صفا با اشاره به اینکه هتلداران در ایام نوروز افزایش قیمتی نداشتند، بیان کرد: در نوروز امسال، هتلداران علاوه بر اینکه طی هماهنگی های انجام شده با سازمان منطقه آزاد کیش، هیچگونه افزایش قیمتی نداشتند، سعی کردند که میزان خدمات خود را نیز افزایش دهند لذا ما در تمامی هتل های جزیره شاهد افزایش میزان کیفیت ارائه خدماتی نظیر: غذا، بهداشت و خدمات بودیم به نحوی که منوی صبحانه و ناهار اغلب هتل ها رشد چشمگیری را برای رضایت مسافران داشت.

وی تاکید کرد: میزان رضایتمندی مسافران از هتل های کیش بسیار بالا بود و تنها 2 مورد نارضایتی به ما گزارش شد که در اسرع وقت رسیدگی و رفع شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش ادامه داد: میزان اشغال هتل ها در ایام نوروز بیش از 98 درصد بود البته این عدم اشغال 2 درصدی نیز به جهت پیش بینی مهمانان نا خوانده و یا بروز مشکلاتی در روند پذیرایی از مهمانان پیش بینی شده بود.

صفا افزود: روند حضور مسافر در کیش به نحوی بود که علاوه بر هتل ها، بخش مهمی از خانه های استیجاری نیز اشغال شدند و به ارائه خدمات پرداختند که بیانگر میزان رشد جدی مسافر در کیش است.

وی میزان رضایتمندی هتلداران از میزان جذب گردشگران به کیش را صد در صدی خواند و گفت: این میزان جذب گردشگر سبب رضایتمندی صد در صدی هتلداران از فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش شده است و جای تشکر دارد.

رئیس جامعه هتلداران کیش از افزایش خدمات هتل ها در ایام نوروز تشکر کرد و گفت: به خاطر عدم افزایش قیمت ها در بخش هتل و ارائه خدمات خوب و شایسته از کلیه فعالان عرصه هتلداری تشکر می کنم و به همه آنان برای این تلاش انجام شده خسته نباشید می گویم.