کشت‌پور دردومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش ؛

رسيدن به مرحله خود نظارتي يكي از اهداف سازمان منطقه آزاد كيش دربرنامه ريزيهاست

نماينده مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش درستاد نوروزي گفت : براي مديريت اموربا كمترين ميزان مداخله، نظارت بايد دربخش عاليه توسط سازمان ودرسطوح پايينتر توسط افراد واصناف صورت گيرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه که در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرا در کمیته های مختلف این ستاد برای میزبانی هرچه بهتر مسافران و گردشگران نوروزی جزیره کیش در نوروز 1394 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با اشاره به قطعی بودن افزایش ورود گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته بر لزوم پیش بینی های لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی برای گردشگران تاکید کرد.

"رسول کشت پور" با اشاره به اهميت خود نظارتي به عنوان يكي از اهداف سازمان دربرنامه ريزيها گفت: نظارت تنها دربخش عاليه بايد برعهده سازمان منطقه آزاد كيش باشد وافراد واصناف بايد درسطوح پايينتر برعملكرد خود نظارت داشته باشند تا سازمان بتواند با كمترين ميزان مداخله امور را مديريت كند.

مشاورعالي مديرعامل سازمان بر برگزاری منظم جلسات کمیته های تخصصی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور نمایندگان بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: برنامه های پیش بینی شده در کمیته های ستاد باید سریعتر تصویب و اجرایی شود.

وی در ادامه توسعه سفرهای دریایی را یکی از سیاست های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و گفت: با توجه به شرایط و ظرفیت های موجود باید سهم سفرهای دریایی به جزیره کیش افزوده شود.

کشت پور به مهیا شدن اینترنت رایگان در 8 نقطه جزیره کیش برای استفاده مسافران و گردشگران اشاره کرد و خواستار اطلاع رسانی مناسب در این خصوص شد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های کمیته های تخصصی این ستاد ارائه کرد.

"محمد محب خدایی" با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده گفت: تلاش شده است تا در بخش هزینه بلیط هواپیما و اقامت در کیش تسهیلاتی برای مسافران و گردشگران نوروزی مهیا شود تا خدمات را با پایین ترین قیمت و بدون واسطه دریافت نمایند.

وی به انتشار کتابچه راهنمای کد بندی شده شامل بخش های مختلف گردشگری اشاره کرد و گفت: با استفاده از این کتابچه و کدهای مربوط به هر بخش و از طریق سامانه پیامکی گردشگران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش این سامانه پیامکی برای اهداف نظارتی نیز پیش بینی شده و شکایت های اعلام شده از سوی گردشگران به این سامانه به بخش های مسئول ارسال و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

گفتني است دراين نشست روساي كميته هاي ستاد نوروزي به ارائه گزارش فعاليت هاي خود پرداختند.