رسول کشت‌پور از پروژه‌های در دست اجرا در کیش بازدید کرد

مشاورعالی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح روز شنبه۱3دی ماه از منطقه حفاظت شده پارک آهوان، سایت تخم گذاری لاکپشت‌ها، پروژه آب و برق ۲ کیش و محل شماره ۱ تجمیع دکل‌های جزیره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رسول کشت پورهمراه با مهندس افشاری معاون عمرانی و زیربنایی و روح الله مهدی نژاد سرپرست روابط عمومی و امور بين الملل  سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در پارک آهوان از نزدیک در جریان جزییات طرح تجهیز و گسترش پارک حیات وحش آهوان جزیره قرار گرفت.

کشت پور ضمن بازدید از سایت تخم گذاری لاک پشت‌ها بر قرارگیری رویدادهای زیست محیطی و طبیعی جزیره در تقویم گردشگری کیش تاکید کرد.

در ادامه مشاورعالي مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در محل پروژه آب وبرق ۲ کیش حاضر شد و ضمن بازدید از کارگاه پروژه بر تسریع بیشتر فعالیت‌ها تاکید کرد.

وی تغییر زمانبندی در راه اندازی اولین توربین گازی برق دهی جزیره را تغییر سیستم پروژه با اضافه شدن مشتریان جدید شامل پارک آبی و پدیده بیان کرد.

در ادامه بازدید‌ها مشاورعالی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كيش و همراهان از محل شماره یک تجمیع دکل‌های جزیره دیدار کردند.

رسول کشت پور با اشاره به تجمیع ۱۲۰ دکل جزیره در ۲۷ نقطه ابراز امیدواری کرد که به همت معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با نصب این دکل‌ها اختلالات اینترنتی و آنتن دهي تلفن هاي همراه  در سراسر جزیره بر طرف شود.