رسالت و نبوت بدون امامت و ولایت تکمیل نمی شد

امام جمعه کیش با بیان اینکه بر اساس نزول آیه تبلیغ، پیامبر (ص) ماموریت اعلام این عید بزرگ را بر عهده داشتند گفت: این اقدام همسنگ رسالت و نبوت بود چرا که بدون امامت و ولایت، رسالت و نبوت تکمیل نمی شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی با تبریک عید سعید غدیر خم عید بزرگ ولایت و امامت به شان نزول آیه تبلیغ اشاره کرد و گفت: در این آیه دستور به ولایت و امامت حضرت علی (ع) داده شده است.
بر اساس نزول آیه تبلیغ، پیامبر (ص) ماموریت اعلام این عید بزرگ را بر عهده داشتند گفت: این اقدام همسنگ رسالت و نبوت بود چرا که بدون امامت و ولایت، رسالت و نبوت تکمیل نمی شود.
امام جمعه کیش اظهار کرد: رشته اتحاد جامعه و حفظ احکام دین دستور امام و ولی است، اگر امامت و ولایت در کنار احکام نباشد هر کسی در آن دخل و تصرف خواهد کرد.
وی که در جمع خانواده نیروی انتظامی سخن می گفت به اهمیت خانواده از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ بنایی در پیشگاه خداوند از تشکیل خانواده مهمتر و عظیم تر نیست و دلیل آن این است که خانواده کانون آسایش، آرامش، کسب قوا و روحیه است و همچنین تربیت انسان و انسانیت به معنای واقعی است.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با تاکید بر اینکه پدر و مادر مکملی برای تربیت انسان های بزرگ و شریف هستند افزود: هر جا بحث قدرت و جرات و شهامت مطرح است پای پدر در میان است و هر جا عاطفه و احساس در میان باشد جایگاه مادر مهم است بنا بر این باید در حفظ کانون خانواده تلاش کرد.
اجرای تصنیف، موسیقی سنتی و دف نوازی از بخش های دیگر مراسم بود.
در پایان از 14 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و همچنین شرکت کنندگان در مسابقه غدیر با اهداء لوح قدر دانی شد.
مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی دوشنبه شب با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو و خانواده های آنان در مجموعه شاندیز برگزار شد.