راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در جزیره کیش

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه همراه با جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی٫ پرشور تر از سالهای گذشته با حضوری آگاهانه ، با وحدت و همدلی حماسه ای ماندگار رقم زدند و برگ زرین دیگری را به کتاب تاریخ افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کردند .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، امروز  با حضور مسئولین سازمان  و مردم همیشه در صحنه کیش ، پیر و جوان ، کودک و بزرگ ، زن و مرد از ساعت 10 صبح در میدان سنایی با شور و اشتیاقی وصف ناپذیرگردهم آمدند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "لبیک یا رسول الله" ، "مرگ بر فتنه گر "، "ما ملت بصیریم ، ذلت نمی پذیریم " به سمت میدان ساحل حرکت کردند.

آنها یک صدا در حالیکه پرچم های "یا حسین "، "یا مهدی "، "لبیک یا رسول الله " و پارچه نوشته هایی با مضمون "استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، " خامنه ای خمینی دیگر است " ، و "لبیک یا خامنه ای " و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و امام راحل را با خود حمل می کردند با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی بار دیگر پیمان بستند و با حضور پرشور و مقتدرانه خود نشان دادند در مقابل هر توطئه ای ایستادگی کرده و هیچگاه در مقابل خواسته های استکبار جهانی سر تعظیم فرود نخواهند آورد.

آنها امروز به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفتند و حمایتشان از انقلاب ، نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را به رخ جهانیان کشاندند .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه ، امام جمعه اهل سنت ، فرمانده انتظامی ویژه کیش و جمعی از معاونان و مدیران ، روسای ادارت و سازمان ها ، نیروهای نظامی و انتظامی نیز برای همدلی هر چه بیشتر با مردم و در حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیشاپیش راهپیمایان حرکت می کردند.

نواختن سرودهای انقلابی توسط گروه موسیقی نیروی انتظامی و سرود ایران اسلامی توسط 600 دانش آموز در حالیکه شال های سبز ، سرخ و سفید تداعی کننده پرچم سه رنگ ایران اسلامی بر سرداشتند بخش دیگر این مراسم بود

درپایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی 22بهمن قرائت شد که با فریاد "الله اکبر " شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.