مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

رئیس جمهور همچون پدری دلسوز به جمع معدنچیان آزادشهر رفت

مونسان با انتقاد از برخی جریانات که از هر فرصتی برای هجمه به دولت استفاده میکنند گفت: حقیقتا دولت یازدهم گام های زیر بنایی و ماندگاری برای توسعه کشور برداشت و زیر سوال بردن دستاوردهایی که در حوزه های درمان، سیاست خارجی و ثبات اقتصادی بدست آمده، مایه نا امیدی ملت و طبیعتا تضعیف کشور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در گفتگو با "ناطقان" ضمن اشاره به حضور رئیس جمهور در معدن آزاد شهر گفت: این مسئله نشان داد که دولت فارغ از اینکه تا چه میزان در این حادثه مسئول است، خود را شریک مشکلات پیش آمده برای معدنچیان میداند، و غصه های آنها زیر سایه رقابت های انتخاباتی فراموش نشده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پیرامون برخی حواشی پیش آمده در حین بازدید روحانی از معدن "یورت" تاکید کرد: قطعا قابل درک است که عزیزان زحمتکش این معدن در شرایط نا مساعد روحی قرار دارند، و رئیس جمهور با علم به این اوضاع وارد منطقه شدند و این روحیه مسئولانه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بنابر اعلام منابع آگاه، علی رغم مخالفت همراهان رئیس جمهور برای حضور ایشان در محل حادثه معدن و هشدار نسبت به حواشی احتمالی، دکتر روحانی همچون پدری دلسوز اصرار بر بازدید و همدردی با حادثه دیدگان داشته اند، حتی اگر به قیمت شنیدن اعتراض عده ای از کارگران معدن نسبت به خودش تمام شود.

مونسان با انتقاد از برخی جریانات که از هر فرصتی برای هجمه به دولت استفاده میکنند گفت: حقیقتا دولت یازدهم گام های زیربنایی و ماندگاری برای توسعه کشور برداشت و زیر سوال بردن دستاوردهایی که در حوزه های درمان، سیاست خارجی و ثبات اقتصادی بدست آمده، مایه نا امیدی ملت و طبیعتا تضعیف کشور است.