رئیس جدید آموزش و پرورش کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش کشور رئیس جدید آموزش و پرورش کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کیش عصر روز سه شنبه 27 مهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کشور و مسئولان محلی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برگزار شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم از آموزش و پرورش به عنوان اولین دغدغه مردم یاد کرد و افزود: لازمه یک کشور آباد و شایسته، دارا بودن آموزش و پرورش قوی است.

وی ضمن اعلام اینکه مسئولان کیش جایگاه آموزش و پرورش را شناخته اند، اظهار داشت: حدود یک درصد از دانش آموزان کشور در مناطق آزاد هفتگانه کشور مشغول به تحصیل هستند و جزیره کیش ظرفیت های خوبی برای تربیت فرزندان ما دارد.

مرضیه گرد الگو و نمونه بودن را نیازمند یک برنامه خوب و منسجم دانست و افزود:  این ظرفیت ها در کیش وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: تحول آموزش و پرورش وعده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بودند که این وعده با طرح های در دست اجرا تحقق می یابد.

وی در ادامه با اشاره به طرح هر دانش آموز یک مهارت افزود: این رویا نیست که ما دیپلمه هایی مسلط به زبان انگلیسی و مسلط در 3 مهارت کاربردی را به جامعه معرفی کنیم. سازمان منطقه آزاد کیش اثبات کرد که توانسته در تمام مراحل از آموزش و پرورش کیش حمایت کند.

هانی معلمی رئیس سابق آموزش و پرورش کیش هم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در جزیره کیش گفت:

متولیان آموزش و پرورش مشعل داران واقعی جامعه هستند.  آنان بشریت را به سمت نور هدایت می کنند و این هدایتگری از ابتدای خلقت بر عهده پیامبران بوده است.

معلمی ضمن اشاره به اینکه بزرگ ترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت فرزندان ایران زمین است، عنوان کرد: تمام دستگاه ها، نهادها، ارگانها مدیون معلمان هستند که مسئولیت تربیت فرزندان این مرزو بوم را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: دو سال پیش با ارائه طرح آموزش و پرورش الگو آسیب شناسی در تمام مراحل کار انجام شد و در همین راستا نیروی انسانی آموزش و پرورش کیش در بیش از دو هزار ساعت آموزش ضمن خدمت شرکت کردند.

وی در پایان از حمایت و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در تجهیز و ساخت 13 کلاس درس، نوسازی و افزایش تجهیزات و امکانات آموزشی مدارس و ساخت دو مدرسه نو ساز قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هانی معلمی، حکم ریاست دانیار جاویدی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش کیش به وی اهداء شد.