دیدار ملی پوشان اسکواش کیش با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

اعضای تیم و هیات اسکواش جزیره کیش در یک نشست صمیمانه با دکتر مونسان گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ اعضای تیم اسکواش کیش که ملی پوشان اسکواش کشور نیز هستند به همراه مسئولان هیات اسکواش جزیره در یک نشست صمیمانه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار دکتر مونسان با تقدیر از موفقیت های اسکواش بازان کیش در عرصه های ملی و بین المللی از طرح های پیشنهادی این ورزشکاران و هیات اسکواش استقبال کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سال 94 سال خوبی برای ورزش کیش بود و امید است در سال 95 هم این روند ادامه یابد.

وی از ورزش به عنوان یکی از جاذبه های شهری و گردشگری یاد کرد که با توجه به امکانات خوب جزیره کیش می توان با بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی در این زمینه گام های موثری برداشت.

ساخت کورت شیشه ای و کورت تفریحی از جمله پیشنهادات اسکواش بازان کیش در این نشست بود که با استقبال دکتر مونسان قرار شد در این خصوص مسئولان به صورت جدی به عنوان یک جاذبه ورزشی و تفریحی ساخت این کورت ها را مورد پیگیری و در دستور کار قرار دهند.

دکتر مونسان همچنین با اشاره به زمین های ورزشی ایجاد شده در پارک های شهر و مینا که بسیارمورد توجه خانواده ها قرار گرفته است گفت: با ایجاد زیرساخت های ورزشی در عرصه شهری علاوه بر ایجاد علاقه برای خانواده ها فضای شادی و نشاط در شهر افزایش می یابد.

در پایان این نشست صمیمانه ملی پوشان تیم کیش و مسئولان هیات اسکواش جزیره با دکتر مونسان عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است تیم اسکواش کیش قهرمان لیگ برتر کشور است  وکسب رنکینگ یکم آسیا توسط علیرضا شاملی٫ رتبه ششم جهان توسط سجاد زارعیان و قهرمانی بزرگسالان جهان توسط سهیل شاملی از جمله عناوین بدست آمده توسط اسکواش بازان کیش است.