دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس دادگستری

دکترغلامحسین مظفری در دیدار با 'یاسین مطهری زاده' رییس جدید دادگستری جزیره کیش ضمن تبریک این انتصاب، بر حفظ امنیت کیش و افزایش رضایت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مظفری مدیرعامل این سازمان در دیدار با 'یاسین مطهری زاده' رییس دادگستری و عباسی دادستانی کیش، فعالیت در قوه قضائیه را کاری حساس و ارزشمند دانست و از آن به عنوان یکی از ارکان مهم برقراری عدالت اجتماعی یاد ­کرد و افزود: فضای­ همدلی­ و مسئولیت پذیری حاکم در حوزه عمرانی، سرمایه گذاری و تجاری کیش، توام با هماهنگی و تعامل بین تمامی ارگانها و نهادهای مستقر در این منطقه، باعث شده است که گام های موثری را در راستای توسعه و آبادانی جزیره کیش برداشته و بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

دکتر­ مظفری با بیان این که جزیره ­کیش کانون خیلی از تحولات اساسی­ کشور است؛ از نمایشگاه کیش اینوکس 2019  به عنوان بزرگ ترین رخ داد اقتصادی کشور در سال نام برد و تاکید کرد: هر اقدام شایسته که در جزیره کیش انجام می شود در سرزمین اصلی نیز نمود پیدا کرده و آثار مثبت آن مشهود خواهد بود از اینرو امیدوارم با همکاری تمامی آحاد­ جامعه، شاهد کیش زیبا و الگو در تمامی زمینه ها باشیم. 

دکتر مظفری با اشاره به حجم بالای مبادلات تجاری و فعالیت های اقتصادی افزود: حضورمردم در مراجع قضایی و طرح شکایات مختلف به ویژه در زمینه های اقتصادی اجتناب ناپذیر است و  قابل قیاس با سایر شهرهای کشورمان به نسبت جمعیت نمی باشد از اینرو دقت و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مردمی، امری مهم و تاثیر گذار در افزایش رضایتمندی عمومی است.

'یاسین مطهری زاده' رییس دادگستری کیش نیز با اشاره به اینکه دادگستری کیش هم راستا با سازمان منطقه آزاد کیش درجهت خدمت به نظام اسلامی و مردم تلاش می کند گفت: جزیره کیش وضعیت خاصی دارد و سیاست ما ایجاد زمینه برای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری با رعایت قوانین حاکم بر جامعه  است.

وی با بیان این که­ هر مورد قضایی ­که پیش می آید؛ در داخل جزیره این ظرفیت وجود دارد­که حل­ شود؛ از تلاش برای تحقق اهداف مجموعه خود و رفع کمبودها و پیگیری آن از استان خبر داد و افزود: تطویل پرونده های قضایی؛ بخاطر کمبود کادر قضایی است که پیگیر این مهم هستیم.

مطهری­ زاده تاکیدکرد: دادگستری­ کیش با جدیت تمام، بسترهای­ امن را برای فعالیت اقتصادی­ سرمایه­ گذاران، تجار و بازرگانان فراهم می­کند و در این میان با تعامل مدیرعامل سازمان و دقت نظری که ایشان دارند، تعاملات این مجموعه  با سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داشته و تقویت و گسترش خواهد یافت.

وی با بیان این که عدالت محوری، دقت نظر در رسیدگی به پرونده ها و تکریم مراجعان مهم ترین اصل کاری ما است؛ اظهار داشت: عزم دادگستری کیش، تامین امنیت، رسیدگی فوری به پرونده ها و صدور آرای عادلانه و محکم است و امیدواریم که رضایت خدا و خشنودی بندگان خدا را در پی داشته باشد.

همچنین محمد عباسی دادستان کیش با اشاره به حساسیت عملکرد قوه قضائیه در مناطقی مانند جزیره کیش باحجم مراودات مالی و تجاری گسترده، گفت: مجموعه دادگستری حامی قشر ضعیف جامعه است و حتی در بعضی از ادارات حقوقی، مشکلات مردم را پیگیری و رصد می کند.

وی با بیان این که هدف اصلی برقراری امنیت و اجرای عدالت است؛ از تعامل سازمان منطقه آزاد کیش با مجموعه قوه قضائیه تقدیر و تشکرکرد و افزود: دادگستری کیش با کمبود نیرو مواجه است.

لازم به ذکر است در این دیدار سید محمد رضا مداح مشاور و مدیر کل حوزه مدیر عامل، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، محمدپورسینا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، محمود افتاده مشاور مدیرعامل و مدیرحقوقی، امور قراردادها و املاک، علی مصافی مشاور مدیرعامل در امور حقوقی حضور داشتند.

گفتنی است 'یاسین مطهری زاده' از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان  رییس جدید دادگستری جزیره کیش معرفی شد.