به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي برگزار شد.

ديدارمديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با كاركنان نيروي انتظامي كيش

به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و رئيس شوراي تامين جزيره كيش با فرمانده نيروي انتظامي كيش و جمعي از كاركنان خدوم اين نيرو ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دكتر مونسان دراين نشست با تبريك هفته نيروي انتظامي و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دوران دفاع مقدس گفت : آرامش و امنيت كنوني كشور مرهون تلاش و ايثار جان بركفان نيروي انتظامي است كه با حفظ وحدت ملي در برابر تجهيزات پيشرفته دشمنان ايستاده و از اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاسداري مي كنند.

وي با تاكيد بر اينكه حفظ اقتدار پليس و رافت اسلامي در كنار يكديگر كار دشواري است گفت : مردم فهيم ايران اسلامي از جايگاه ويژه پليس و اهميت عملكرد نيروي انتظامي بخوبي آگاهند و كاركنان خدوم نيروي انتظامي نيزبا عملكرد مناسب خود و برخوردهاي عالمانه و دوستانه مي توانند تعامل مردم با نيروي انتظامي را افزايش دهند.

رئيس شوراي تامين جزيره كيش با اشاره به اينكه براي اجراي موفق طرح امر به معروف و نهي از منكر بيش از هرچيز نيازمند برخوردهاي عالمانه ورفتارهاي توام با مودت و دوستي هستيم گفت:انتظار مي رود عملكرد نيروي انتظامي دركيش و برخوردهاي منطقي و دوستانه با افراد به گونه اي باشد كه ساكنان وگردشگران پليس كيش را در جايگاهي فراتر از وظايف سازماني ببينند.

دكتر مونسان ضمن تقديراز تلاش هاي نيروي انتظامي در برقراري امنيت اجتماعي كيش تاكيد كرد :جزيره كيش به عنوان امن ترين منطقه گردشگري كشور شرايط مناسبي رابراي گردشگران داخلي و خارجي فراهم كرده است و امنيت اين منطقه مثال زدني است بطوريكه آمار جرايم نسبت به سرزمين اصلي در جزيره كيش تقريبا صفر است.

رفع مشكلات ترافيكي رينگ 75 متري كيش و تسريع در روند نصب پايه هاي روشنايي و ايجاد فضاي سبز اين رينگ تا پايان امسال و تدوين طرح هاي خلاقانه در جهت تردد ايمن موتورهاي شارژي در جزيره كيش از ديگر موضوعاتي بود كه در اين جلسه دكتر مونسان بر اجراي آن تاكيد كرد.

وي همچنين با اشاره به مزاياي اجراي طرح ساماندهي كارگران و اتباع خارجي در ارتقاء سطح سلامت و امنيت اجتماعي جزيره كيش افزود: معاونت اجتماعي سازمان مي بايست با پيگيري مستمر بر روند اجراي اين طرح نظارت داشته باشد.

سرهنگ دهكي فرمانده نيروي انتظامي كيش نيز با تشكر از حمايت هاي مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: سعه صدر دكتر مونسان در برخورد با مسائل مختلف و توجهي كه نسبت به عملكرد نيروي انتظامي دارند موجب دلگرمي همكاران اين نيرو است و سختي هاي كار را قابل تحمل مي كند.

وي بابيان اينكه تعداد زيادي از كاركنان نيروي انتظامي كيش از افراد جوان و تازه كار هستند تاكيد كرد: برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف باهدف ارتقاء سطح علمي نيروها و نهادينه كردن رفتار منطبق با فرهنگ غني اسلامي از مهم ترين برنامه هاي نيروي انتظامي كيش است.

سرهنگ دهكي با اشاره به اينكه هفته نيروي انتظامي فرصت ارزشمندي براي مرور فعاليت هاي اين نيرو و بهره مندي از نظرات مردمي است گفت: ما همواره سعي مي كنيم تا با تقويت صبر و بردباري در نيروها ، رضايتمندي مردم از عملكرد پليس را افزايش دهيم.

اين مسئول انتظامي افزود: جزيره كيش به عنوان منطقه نمونه گردشگري كشور در اجراي طرح هاي نوين همواره پيشگام بوده است و از اينرو ما نيز در راستاي كمك به توسعه همه جانبه كيش، نيروهاي خود را براي ارائه عملكردي منطبق با اهداف اين منطقه آموزش مي دهيم.

فرمانده نيروي انتظامي كيش تاكيد كرد: اجراي طرح ساماندهي كارگران و افاغنه گام موثري در جهت پيشگيري از حضور معتادان در منطقه و كاهش بزهكاري بود

سرهنگ دهكي ابراز اميدواري كرد نيروي انتظامي با حمايت سازمان منطقه آزاد كيش بتواند در تحقق اهداف خود و حفظ امنيت و سلامت اجتماعي جزيره كيش عملكرد مناسبي داشته باشد.