دومین جلسه ستاد نوروزی شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد

دومین جلسه ستاد نوروزی شرکت عمران، آب و خدمات کیش با حضور معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس پرهام جانفشان مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این جلسه گفت: ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بیشتر در حوزه این شرکت است. این خدمات رسانی در حوزه اسکان گردشگر در کمپینگ ها، پارک ها و تفرجگاه ها، بازی های آبی و حمل و نقل و ترافیک  انجام می شود. بنابراین در این جلسات مصوب شدکه بر اساس سیاست هایی که در ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش تدوین می شود، دست اندرکاران شرکت عمران، آب و خدمات نیز آمادگی لازم را داشته باشند تا از تاریخ 25 اسفند ماه ستاد نوروزی فعالیت خود را آغاز کند.

وی در خصوص فعالیت و خدمات رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک در ایام نوروز، اظهار داشت: در این بخش کشیک ها، کنترل و نظارت، ملاحظات ترافیکی، گردش و حرکت ماشین ها در سطح معابر مطرح شد. هر سال در این ایام  با توجه به اینکه بسیاری از گردشگران با خودروهای شخصی به جزیره کیش ورود می کنند، به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، تعدادی از خیابان ها، یک طرفه و بعضی از معابر مسدود می شوند.

جانفشان افزود: در این ایام برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره مخصوصا در بخش مینی بوس رانی افزایش پیدا می کند. همچنین خدمات رسانی تاکسی ها نیز از نظر نوسازی تاکسی ها و رعایت مسایل بهداشتی با کیفیت بالا مد نظر قرار داده شده است.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در خصوص اسکان گردشگران در کمپینگ های نوروزی عنوان کرد: برای ایجاد کمپینگ های نوروزی، تعداد 3 هزار چادر جهت بر پایی آماده شده است. زیر ساخت های این کمپ ها همچون سال گذشته در مکان هایی از جمله مجاور مصلی، نمایشگاه های بین المللی به عنوان کمپ بحران و کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک کیش مهیا شده است و سعی بر این است تا خدمات رسانی بهتری نسبت به نوروز گذشته انجام شود.

همچنین وی اعلام کرد در بخش نیروی انسانی کمبود نداریم و در صورت نیاز، کمبود نیروی انسانی از طرف شرکت های طرف قرار داد با شرکت عمران، آب و خدمات بر طرف می شود.

شایان ذکر است،  این جلسات ستاد نوروزی با استفاده از تجارب سال های گذشته، به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به گردشگران نوروز 96 برگزار می شود.