همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی در جزیره کیش برگزار می شود؛

دومین جشنواره نقاشی و عکاسی صنایع دریایی و دریانوردی

دومین جشنواره نقاشی و عکاسی همزمان با هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از یکم تا 4 دی به میزبانی جزیره کیش دومین جشنواره نقاشی و عکاسی با موضوع صنایع دریایی و دریانوردی برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 28 آذر فرصت دارند با حضور در دبیرخانه این جشنواره واقع در جزیره کیش، خیابان سنایی، سازمان منطقه آزاد کیش، طبقه همکف، روابط عمومی و امور بین الملل با تکمیل فرم ثبت نام نسبت به ارائه آثار خود اقدام کنند.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.iranimex.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 07644425761 تماس بگیرند.

گفتنی است علاقمندان در هر رده سنی می توانند در دومین جشنواره نقاشی و عکاسی صنایع دریایی و دریانوردی شرکت کنند همچنین تعداد آثار ارسالی برای هر شرکت کننده نامحدود، و از لحاظ کیفیت و اندازه اثر نیز شرایط آزاد است.

شایان ذکر است پس از بررسی های هیات داوران اسامی صاحبان آثار برگزیده 4 دی همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی اعلام شده و از برگزیدگان با اهدای هدیه تقدیر خواهد شد.