دوكمپ چادري با ظرفيت برپايي بيش از4400 تخته چادرآماده پذيرش گردشگران نوروزي كيش

در پنج روز پاياني سال و در آستانه نوروز 1300 گردشگر در كمپ هاي چادري كيش پذيرش شدند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، با هدف میزبانی از گردشگران نوروزی دو كمپ چادري  با ظرفيت برپايي 4400 تخته چادر در دو نقطه جزيره كيش  آماده شده است كه در آستانه سال نو از 25 تا 29 اسفند 1300 گردشگر در اين كمپ هاي چادري اقامت كرده اند.

كمپ چادري شماره يك در مصلاي كيش در دو بخش چادرهاي استيجاري شركت توسعه سرمايه گذاري كيش و فضاي آماده شده براي برپايي چادر شخصي مسافران آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزي است . بخش چادرهاي استيجاري ظرفيت برپايي 1740 چادر را دارد و به هر چادر نيز 4 تخته پتو و يك زيرانداز تخصيص داده شده است. هزينه اقامت هر شب در اين چادرهاي استيجاري 35 هزار تومان است. بخش چادر هاي شخصي نيز با ظرفيت برپايي 2000 تخته چادر براي آن دسته از گردشگراني است كه تمايل دارند از چادرهاي شخصي خود استفاده كنند . هزينه برپايي چادر در اين بخش نيز هر شب 20 هزار تومان است.

در كمپ چادري مصلي علاوه برسرويس هاي بهداشتي و حمام ثابت،15 كانكس سرويس بهداشتي و حمام با آب شيرين  نيز براي گردشگران تعبيه شده است.

 كمپ مجردي در دو بخش استيجاري با ظرفيت پذيرش 200تخته چادر و بخش شخصي با امكان برپايي 500 تخته چادر در محوطه پشت مجموعه ورزشي المپيك واقع شده است . گردشگران در اين كمپ مي توانند از سرويس هاي بهداشتي و حمام مجموعه ورزشي المپيك استفاده كنند.

همچنين در هر دو كمپ چادري پايگاه هاي امدادرساني جمعيت هلال احمر كيش در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند.

لازم به ذكر است مدرسه ابن سينا در منطقه سفين جنب شهرك پرواز نيز براي پذيرش ايثارگران اختصاص يافته است و در صورت نياز علاوه بر اتاق هاي مدرسه تعدادي چادر در حياط اين آموزشگاه برپا خواهد شد. ضمن اينكه 2 كانكس سرويس بهداشتي و حمام در اين مدرسه تعبيه شده است.

هر ساله و در ايام نوروز هموطنان بسياري از استانهاي مختلف كشور با خودروهاي شخصي و از مسير دريايي به كيش سفر مي كنند كه تعداد زيادي از آنها در كمپ هاي چادري جزيره كيش اقامت مي كنند.