دوره آموزشی نحوه تنظیم قرار دادهای متداول در ساخت و ساز در کیش برگزار شد

دوره آموزشی نحوه تنظیم قرار دادهای متداول در ساخت و ساز برای کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره آموزشی طی روزهای 27 و 28 بهمن با حضور جناب آقای دکتر امین الوانچی برای مهندسان و کارکنان مدیریت پیمان و رسیدگی، مهندسان و کارکنان معاونت های عمران ترافیک و شهر سازی در سالن اجتماعات شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، هدف از برگزاری این دوره آشنایی هر چه بیشتر با ضوابط و مقررات جدید در خصوص انواع قرار داد های عمران بیان شده است.

امین الوانچی در این دوره گفت: انواع قراردادهای عمرانی را می‌توان از دیدگاه‌های مختلف در چندین دسته کلی طبقه بندی و ارائه کرد. توجه به این طبقه بندی ها، کمک شایانی به اشخاص مرتبط با صنعت عمران، در تنظیم قراردادها می‌کند. در برخی از منابع دیده شده است که بدون توجه به این تقسیم بندی ها، انواع قرار دادهای عمرانی را در یک دسته بندی کلی قرار می‌دهند. این شیوه ارائه انواع قرار داد، علاوه بر ایجاد ابهام در فهم مخاطب، باعث می‌شود که به هنگام عقد قرار داد، جنبه های حقوقی و فنی قرار داد به صورت تمام و کمال رعایت نشود.

وی در ادامه افزود: قرار داد ها از نظر ارتباط ارکان پروژه، نحوه پرداخت، تامین منابع و موضوع به انواع مختلف دسته بندی می شوند.

لازم به ذکر است دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان با هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت و آگاهی کارکنان شرکت توسط مدیریت آموزش معاونت ورزش و آموزش شرکت برگزار می شود.