دوازده پنل و 7 نشست در حاشیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می شود

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از برگزاری 12 پنل تخصصی و 7 نشست در حاشیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آریا حمیدیان، مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد گفت: در راستای تقویت بخش سرمایه گذاری در کشور و با هدف جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور از 10 الی 13 آبان ماه در کیش برگزار می شود. 

وی بر قرار ارتباط بین بنگاه های اقتصادی را یک الزام خواند و تصریح کرد: قطعا در دنیای امروز بیش از هر زمانی دیگری نیاز به بر قراری ارتباط در راستای گسترده شدن بخش های اقتصادی، نیاز است.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه افزود: در این دوره از نمایشگاه ما شاهد حضور بیش از 30 شرکت خارجی از کشورهای مختلفی نظیر: سوئیس، هندوستان، ترکیه، امارات، فرانسه، مالزی، ایتالیا، انگلستان و ... هستیم که همراه با 150 شرکت داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.

حمیدیان از برگزاری سومین همایش بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خبر داد و گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه سومین همایش بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی؛ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برابر با 11 و 12 آبان ماه  12 پنل تخصصی تحت عنوان سرمایه گذاری و توسعه در ایران را خواهیم داشت که 70 سخنران صاحب نظر و کارشناس در آن حضور دارند.

وی افزود: در روز نخست این همایش، سخنرانی افتتاحیه را تحت عنوان آینده سرمایه گذاری و توسعه در ایران از ساعت 9 صبح الی 10:30 دقیقه خواهیم داشت. همچنین در بخش دوم، پنل چشم انداز کلی اقتصاد ایران تحت عنوان ساختارهای حقوقی و اقتصاد کلان را تا ساعت 12 خواهیم داشت.

حمیدیان توضیح داد: در بخش سوم برنامه های روز نخست همایش، نشست های رو در رو را خواهیم داشت و پنل بازار سرمایه تحت عنوان نقش روز افزون بازار سرمایه در شرایط کنونی اقتصاد ایران از  ساعت 13 الی 14:30 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: پنل نفت و گاز، قراردادهای جدید نفتی ایران نیز از ساعت 13 الی 14:30 روز سه شنبه 11 آبان ماه برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تاکید کرد: همچنین در بخش سوم برنامه های روز نخست شاهد اجرای پنل مالی و بانکداری تحت عنوان چشم انداز مالی و همکاری های بین المللی از ساعت 13 الی 14:30 خواهیم بود. در کنار این برنامه پنل اختصاصی سازمان خصوصی سازی نیز در همین ساعت اجرا خواهد شد.

حمیدیان درباره برنامه های روز دوم همایش گفت: ساعت 9:30 الی 10:30 روز چهارشنبه 12 آبان ماه، پنل حقوقی، شناخت چهارچوب های حقوقی و تسهیل تراکنش های بین المللی همزمان با پنل منابع مالی تامین هتلداری و پنل معرفی روش های تامین مالی از طریق صندوق های خطر پذیر در اقتصادهای نو ظهور را خواهیم داشت. در ادامه نیز پنل بانکی، تامین منابع مالی، بدهی یا سرمایه در کنار پنل نحوه ساخت و عملیاتی کردن هتل با استاندارد جهانی در ایران را تا ساعت 11:30 در برنامه داریم.

وی افزود: پنل مناطق ویژه اقتصادی از ساعت 12:30، همزمان با پنل چالش ها و فرصت های صنعت بیمه در ایران برگزار می شود. همچنین پنل پروژه های زیرساختی و عمرانی نیز از ساعت 13:30 الی 14:30 در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از اجرای نشست هایی نیز در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بالغ بر 7 نشست نیز در حاشیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، روز سه شنبه 13 آبان ماه از ساعت 9:30 صبح الی 14:30 دقیقه عصر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شوند.

حمیدیان خاطر نشان کرد: استقرار حاکمیت شرکت در هلدینگ های صنعتی، استراتژی فعالیت بیمه ای در مناطق ازاد، افق فرصت های سرمایه گذاری در استان اصفهان، تامین مالی بین المللی در دوران پسا برجام، تامین مالی گردشگری با رویکرد هتل سازی، راهکارهای تامین مالی از طریق بورس اوراق بهادار تهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی ایران و جهان از جمله عناوین نشست های تخصصی است که 13 آبان ماه اجرا می شود.

شایان ذکر است که آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه عصر دوشنبه ساعت 17:30 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور، فعالان حوزه اقتصادی کشور و مسئولان محلی در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار می شود.