دعوت مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش، از ساكنان و گردشگران براي حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس

دكتر مظفری از ساكنان و گردشگران دعوت كرد تا با حضور گسترده در راهپيمايي با شکوه روز جهاني قدس، حمايت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين اعلام كنند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در این پیام با تقدیر از انديشه بلند حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس و تبدیل این روز به ميعادگاه مسلمانان جهان در اعلام انزجار از جنايات صهيونيست ها و حمايت همه جانبه از مردم مظلوم، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین آمده است:  روز قدس روزی است که ملت‌های آزاده‌ و تشنه عدالت در جای جای کره خاکی همگام و هم نوا با هم، ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم منفور صهیونیستی اعلام می کنند.

مسلمانان بيدار جهان امسال هم با شكوه تر از هميشه در روز جمعه 10 خرداد مصادف با 25 رمضان با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس آزادی قدس شریف به نمایش می گذارند. و اهداف ضد انسانی و استعماری طرح معامله قرن را محکوم خواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران نیز که با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب توطئه‌های استکبار جهانی و هم پیمانانش را نقش بر آب کرده است آماده تر از همیشه برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و حمایت از مسلمانان بی دفاع فلسطین در صحنه حاضر است. 

امید است تا ساكنان مومن و متعهد جزيره كيش نیز که همواره در تمامی عرصه های سياسي و اجتماعي و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی حضوری در خور تحسین داشته اند، امسال با مشارکت حداکثری در راهپيمايي با شکوه روز قدس، نفرت و انزجار خود را از جنايات ددمنشانه صهيونيست ها اعلام کرده و مبارزات مردم مظلوم فلسطین و رشادت هاي بی نظیر آنان را ارج نهند. باشد که امسال در سایه لطف پروردگار متعال و هوشمندی ملت عزتمندمان روز قدس، جلوه غرور آفريني از وحدت و همدلي مسلمانان جهان براي مبارزه با ظلم و استبداد و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین باشد.