دعوت مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از ساكنان و گردشگران براي حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، دكتر مونسان از ساكنان و گردشگران دعوت كرد تا با حضور گسترده در اين جشن ملي و راهپيمايي با شكوه، پاسدار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی باشند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش دكتر مونسان با بيان اينكه 22بهمن همواره جلوه با شكوهي از وحدت و همدلي مردم متعهد ایران است که با نثار خون هزاران شهيد از سلطه طاغوت رها شده و به آزادی و استقلال دست يافتند گفت: ساكنان مومن و متعهد جزيره كيش همواره با حضور گسترده در عرصه سياسي و اجتماعي نسبت به خون شهيدان انقلاب اداي دين كرده و حاميان انقلاب و نظام مقدس اسلامي بوده اند.

دكتر مونسان افزود: جايگاه غرور آفرين ايران اسلامي در عرصه بين المللي و  شرايط سياسي جهان و تحولات منطقه ايجاب مي كند تا هوشمندانه تر از هميشه در برابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي كرده و با حضور در صفوف بهم  فشرده راهپيمايي 22 بهمن حمايت خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام كنيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب و دوران دفاع مقدس، 22بهمن را متعلق به تمامي ايرانيان آزاده و سر افراز بر شمرد و ابراز اميدواري كرد ساكنان و گردشگران جزيره كيش با حضور پرشور در این راهپیمایی، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌های مقدس امام (ره) و انقلاب، دشمنان كشور را مايوس كنند.