دعوت دكتر مونسان از ساكنان جزيره كيش براي مشاركت فعال در طرح سر شماري اينترنتي نفوس و مسكن

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از تمامي ساكنان جزيره كيش دعوت كرد تا در طرح ملي سر شماري اينترنتي نفوس و مسكن سال 95 مشاركت فعال داشته باشند

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش در اين پيام آمده است:

سپاس خداوندي را كه با الطاف بيكرانش همواره ملت فهيم و صبور كشورمان را در مسير حفظ اقتدار و عزت ايران اسلامي ياري رسانده است.

طرح سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن سال 95 در سراسر كشور طرحي ملي است كه موفقيت آن بعنوان يك تجربه ارزشمند ملي، ضمن اينكه مهر تاييدي بر عزم و همت ايرانيان براي مشاركت فعال در برنامه هاي كشوري و همدلي آنان با دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد بود، تجميع اطلاعات دقيق و مستند را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه و بهره وري از منابع انساني امكان پذير مي سازد.

با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر ضررورت وجود آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت تولید داخل و بنگاه‌های تولیدی و نیازهای آنها در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اهميت دسترسي مسئولان و تصمیم‌گیران کشور به آمار دقيق برای برنامه‌ ریزی در خصوص منابع و نیازهای متنوع و گسترده‌ی کشور، تمامي هموطنان در هر گوشه و كنار ايران اسلامي مي بايست در اجراي موفق و بهينه اين طرح ارزشمند مشاركت فعال و مسئولانه داشته باشند.

در جزيره كيش كه به عنوان پايلوت اجراي طرح دولت الكترونيك، زير ساخت هاي بسيار مناسبي فراهم شده است، انتظار مي رود تا با همدلي مسئولانه ساكنان و تعامل همه دستگاههاي اجرايي و نهادها، شاهد مشاركت حداكثري در اجراي مطلوب طرح سرشماري نفوس و مسكن باشيم.

اميد است به مدد دقت و همياري ساكنان كيش، در اين منطقه آزاد تصوير بي نظير و ماندگاري از عزم و همت ساحل نشينان در حمايت از طرح هاي ملي خلق شود، به گونه اي كه جزيره كيش در اين مهم نيز سرآمد ساير شهرهاي كشور باشد.