مدیر پروژه جاسک:

در کیش همه چیز سر جای خود قرار دارد/ ترکان از عملکرد مونسان بسیار راضی است

فرمانده سابق نیروی دریایی و مدیر پروژه منطقه آزاد جاسک عملکرد دکتر مونسان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدحسین ملک زادگان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به نظرم، نظم و برنامه ریزی که آقای مونسان به جزیره داد بسیار قابل تحسین است و اغلب مسئولین و کارشناسان به این موضوع اذعان دارند؛ برای ایجاد زیرساختهای شهری از جمله اقداماتی بوده است که وی برای تحقق آن واقعا زحمات بسیاری کشیده است البته با توجه به سابقه درخشانی که از قبل در زمینه اجرایی داشته اند انتظار این قابلیت از او می رفت.

او در بخشی از گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید افزود: در حال حاضر این منطقه آزاد به یک منطقه نمونه تبدیل شده که همه چیز در جای خود قرار دارد. یک منطقه آزاد با دسترسی هایش به هوا، دریا و زمین معنا پیدا می کند ایشان توانسته دسترسی به هوا را بسیار گسترده کند و درمورد دریا تلاش های بسیاری برای راه اندازی بندر کرده است که اگر این بنادر راه اندازی شود تاثیر شگرفی خواهد. بنابراین می توانم بگویم خوشبختانه آقای مونسان بسیار مقتدرانه عمل کرده است.

ملک زادگان همچنین درباره نظر مهندس ترکان درباره عملکرد علی اصغر مونسان گفت: تا آنجا که من مطلع هستم آقای دکتر ترکان از عملکرد آقای مونسان بسیار راضی است.