در نشست دکتر مظفری با رئيس شبکه پنج رسانه ملی عنوان شد:

در کنار توجه به ظرفیت های جزیره کیش، تولید برنامه نیز رسالتی ملی برای سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان صدا و سیما است.

دکترمظفری معرفی ظرفیت و توانمندی و زیرساخت های خوب ایجاد شده در جزیره کیش برای رونق صنعت گردشگری و جلوگیری از خروج سرمایه های داخلی را وظیفه و رسالت خود و مجموعه منطقه آزاد کیش بر شمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه ای که با حضور دکتر مظفری مدیر عامل این سازمان و دکتر آشناب رئيس شبکه پنج سیما در تهران برگزارشد ، راهکارهای تولید محتوا و برنامه از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد کیش باهدف شناخت بیشتر مردم ایران از موقعیت های خوب ایجاد شده در این جزیره بررسی شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه کشورعزیزمان ایران ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی دارد زیر ساخت های مناسب جزیره زیبای کیش رامرهون زحمات و تلاش های فراوان دوره های مختلف مدیریتی دانست و گفت: به مدد مجموعه این تلاش ها ، در حال حاضر کیش برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش وسلامت و تبدیل شدن به مقصد مطلوب گردشگری داخلی ظرفیت بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه گفت: بسیاری از هوطنان هنوز کیش را به خوبی نمی شناسند و اطلاعات کافی از این جزیره زیبا نداشته و یا این تفکر را دارند که همه افراد نمی توانند به کیش سفر کنند. این در صورتی است که مسافران و گردشگران ازتمام اقشار جامعه با خودرو شخصی  ویا از مسیر هوایی به کیش سفرمی کنند و کیش جایگزین خوبی برای سفر های خارجی شده است.

دکتر مظفری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم ها و نام گذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق و تولید گفت: با توجه به جنگ اقتصادی و دارا بودن منابع داخلی، اجتناب ازخروج سرمایه های داخلی به خارج از کشور موجب هم افزایی و ثروت سازی برای کشور عزیزمان می شود چرا که منظور از تولید فقط کارخانه ها نیستند و رونق صنعت گردشگری نیز به همین معنا است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه صنعت گردشگری را از محورهای مهم فعالیت اين سازمان برشمرد و گفت: با رونق صنعت گردشگری  داخلي می توانیم از خروج سرمایه هاي ملي برای سفر های خارجی جلوگیری کنیم كه اين امر براي  کشور ارزش افزوده و تولید ثروت به همراه دارد.

وی در ادامه به سیاست گذاری های کلان کشور درعرصه گردشگری اشاره کرد و بر لزوم بررسی چالش ها، معضلات وعلت موضوعاتی چون خروج روزانه 40 پرواز از ایران به استانبول تاکید کرد و افزود: باید مصوبات و سیاستگذاری ها را بازبینی کرده و درجهت حل این مشکلات حرکت کنیم.

دکتر مظفری با اشاره به اینکه 40 سال تحریم را برای حفظ استقلال خود تحمل کردیم گفت: در شرایط جنگ اقتصادی کشور ،انعکاس اتفاقات و رویداد های خوب جزیره کیش و امنیت و  آرامش این منطقه آزاد ضمن ایجاد روحیه نشاط درجامعه فرصت ارزشمندی برای رونق فعالیت های اقتصادی فراهم می کند.

 وی تولید برنامه برای معرفی فرصت های مناسب سرمایه گذاری و ظرفیت های جزیره کیش در رسانه ملی و فضای مجازی را رسالتی ملی برای مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان صدا و سیما عنوان کرد.

مظفری همچنین به تلاش صدا و سیما مرکز کیش و شبکه مستقل آن اشاره کرد و گفت: ازهمکاری های مشترک با مجموعه شبکه پنج استقبال می کنیم تا علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، کار های نو و زیر بنایی انجام شده درمنطقه اطلاع رسانی شده و باوجود تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه برای نا امن جلوه دادن خلیج فارس، امنیت و آرامش این آبراهه مهم و جزایر ایرانی خلیج فارس را به تصویر بکشیم.

آشناب نیز در این جلسه بر ضرورت تحقیقات میدانی و شناخت اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در جهت رونق همه جانبه کیش تاکید کرد و گفت : سازمان صداو سیما پس ازآشنایی با اهداف راهبردی ،اولویت هاو برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش می تواند نقش موثری در تغییر سبد مسافرتی هموطنان و ترغیب آنها به انتخاب مقاصد داخلی ایفاکند.

وی افزود: شناخت برنامه های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش این امکان را برای برنامه سازان صداو سیما فراهم می کند تا باروش های نوآورانه و کارآمد، جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش را در سطح ملی و بین المللی معرفی کرده وبه توسعه صنعت گردشگری و رونق فضای کسب و کار دراین منطقه آزاد کمک کنند.