در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش عنوان شد

تاکید دکتر مظفری بر تدوین برنامه های عملیاتی و تعامل بخش های مختلف سازمان در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش که دوشنبه 30 اردیبهشت در تهران برگزار شد دکترمظفری با اشاره به تدوین برنامه های راهبردی سه ساله در بخش های مختلف سازمان و شرکت های تابعه گفت: در بخش های مختلف به ویژه در زمینه تامین منابع، برنامه های راهبردی خوبی تدوین شده است.

دکتر مظفری با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان در سال 98 اظهار داشت: از تمامی بخش ها انتظارمی رود تا با تعامل پویا و هماهنگی درجهت اجرایی شدن موفق این برنامه ها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در سازمان منطقه آزاد کیش گام بردارند.

همچنین فرزانه شرفبافی سرپرست شرکت هواپیمایی کیش در این مراسم توسعه ناوگان هوایی، افزایش مسیرهای پروازی و تقویت کارایی منابع انسانی را از مهم ترین اولویت های کاری این شرکت بر شمرد و گفت: منطقه آزاد کیش از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه توسعه صنعت گردشگری برخوردار است و شرکت هواپیمایی کیش می کوشد تا با استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت افزایش جذب گردشگر عملکرد موثر و رو به رشدی داشته باشد.

وی با اشاره به تاکید دکتر مظفری مبنی بر ضرورت برنامه ریزی های جامع کوتاه مدت و بلند مدت اظهار داشت: تدوین برنامه های راهبردی برای سه سال آینده، همسویی و هم افزایی را قوت بخشیده و ما را یاری می کند تا از امکانات خوبی که شرکت هواپیمایی کیش در مقایسه با سایر خطوط هوایی کشور در سطح ملی و بین المللی دارد به نحو مطلوب استفاده کرده و شاهد افزایش دو برابری شمار مسافران این شرکت هواپیمایی باشیم.

سرپرست شرکت هواپیمایی کیش بر لزوم همسو بودن برنامه های شرکت با اهداف و برنامه های کلان سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه گردشگری و رونق همه جانبه جزیره کیش تاکید کرد.

وی اظهار داشت در حوزه بین الملل با تامین هواپیماهای پهن پیکر و با برد بلند تلاش می کنیم تا با برقراری مسیر های جدید پروازی از مقاصد اروپایی به جزیره کیش جایگاه این منطقه آزاد به عنوان مقصدی مطلوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.