حضور پر رنگ مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در روان سازی تردد شهروندان و گردشگران نوروزی

مدیریت و پرسنل حمل و نقل عمومی کیش در ایام پر ترافیک نوروز با تسهیل تردد گردشگران و شهروندان، شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عباسعلی نجاتی سلیم سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش اظهار کرد: تیم 33 نفره مدیریت و نظارت بر حمل و نقل عمومی کیش از 27 اسفند96 تا 15 فروردین 97 از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد در بخش های مختلف شهر مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به رصد تمامی فعالیت های ناوگان حمل و نقل عمومی کیش توسط تیم های گشت شهری و بازرسی این مدیریت افزود: به منظور ساماندهی به وضعیت حمل و نقل عمومی و روان سازی ترافیک شهری، تیم های گشت به صورت مستمر به نحوه خدمات رسانی تاکسی ها و مینی بوس ها نظارت می کنند به ویژه در ساعات پرتردد و در بخش هایی مانند بازارها، بندر، فرودگاه و پلاژ بانوان که نیاز بیشتری به خدمات رسانی وجود دارد.

 نجاتی سلیم ادامه داد: از 25 اسفند 96 تا 4 فروردین که دور اول سفرهای نوروزی بود بالغ بر 2 هزار و400 تماس تلفنی با سامانه 141 حمل و نقل کیش ثبت شده است که از این تعداد 30 مورد شکایت و در رسیدگی به این شکایات 4 مورد منجر به توقیف خودرو شد و 15 مورد تخلفات اجرایی نیز با گرفتن تعهد به سازش انجامید.

وی همچنین از اعلام 106 مورد مفقودی وسایل به جا مانده توسط گردشگران در تماس با سامانه 141 حمل و نقل خبر داد و افزود: از موارد یاد شده 40 مورد کشف شد که 12 مورد آن تحویل صاحبان اشیاء شد و صاحبان برخی از این اشیاء نشانه ای برای دریافت آن اعلام نکرده اند. پیگیری برای تحویل موارد دیگر همچنان ادامه دارد.

گفتنی است ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در ایام پر ترافیک نوروزی با خدمات دهی شبانه روزی نقش موثری در روان سازی تردد ایفا می کنند.