حضور نمایندگان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش با همراهی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این منطقه در نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از 28 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل  و در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع آغاز به کار کرد و نمایندگان سازمان منطقه آزاد کیش با همراهی مسئولان بیمارستان کیش با هدف مشارکت در دستیابی به اهداف دفتر همکاری های مشترک کیش و موسسه فرهنگی اکو حضوری فعال داشتند.

توسعه گردشگری به‌خصوص گردشگری سلامت به‌عنوان سومین صنعت اقتصادی کشور، قرار گرفتن جزیره کیش در فهرست کشورهای مقصد جهت اعزام بیمار از کشور های عضو اکو، صادرات خدمات پزشکی و گردشگری جزیره کیش، دستیابی به سهم مناسب از بازار سلامت این کشور ها و سرمایه گذاری در طرح های پزشکی، دارویی و تجهیزات ، از دیگر اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای شرکت در این رویداد مهم علمی و اقتصادی است.

گفتنی است حضور سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند را برای معرفی محصولات و خدمات، شناخت فرصت‌های تجاری جدید و گسترش شبکه‌های بازرگانی با کشورهای عضو اکو نیز رقم می زند.

همچنین دومین کنفرانس نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو   28 تا 30 خردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر اردبیل برگزار می شود.

دفتر همکاری های مشترک کیش و موسسه فرهنگی اکو، 15 فروردین امسال، با حضور غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و محمدمهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو در جزیره کیش گشایش یافت. اجرای سیاستگذاری‌های مدیریت منطقه آزاد کیش مبنی بر تقویت همکاریهای فرهنگی، رونق صنعت گردشگری، جذب جهانگردان و بهره گیری از ظرفیت‌های سازمان اکو در توسعه بخش توریسم بین المللی در این جزیره مرجانی از جمله اهداف راه اندازی این دفتر عنوان شده است.