حضور فعال نمایندگان 31 کشور خارجی در نمایشگاه کیش اینوکس 2018

نمایندگان 31 کشور خارجی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که هفته آینده در جزیره کیش برگزار می‌شود حضوری فعال خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 بیش از 100 نماینده از کشورهای خارجی از جمله کرواسی، فنلاند، انگلستان، بلغارستان، روسیه، کره جنوبی، عمان، برزیل، آلمان، قطر، افغانستان، پاکستان، آفریقای جنوبی، بنگلادش، قزاقستان، لهستان ، عراق، فیلیپین، الجزایر، مالزی، بحرین، سوئد، پرتغال، گرجستان، غنا، ایتالیا ،کانادا، تاجیکستان و سوئیس حضور فعال خواهند داشت.

در این نمایشگاه که از 30 مهر تا 3 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود، 360 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های اقتصادی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه گذاری و مالی به معرض نمایش خواهند گذاشت.

در نمایشگاه کیش اینوکس، 29 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور 100 سخنران بلند پایه داخلی و 25 سخنران بین المللی برگزار می شود.

یاد آور می شود در نمایشگاه مذکور تمامی مناطق آزاد کشور و همچنین برخی مناطق ویژه اقتصادی حضور خواهند داشت.

بنابر همین گزارش ده ها خبرنگار، گزارشگر، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی برای پوشش خبری این رویداد مهم اقتصادی از 30 مهر تا سوم آبان ماه در جزیره کیش خواهند بود.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

این جزیره مرجانی سالانه میزبان ده ها نمایشگاه، همایش، سمینار و نشست های داخلی و بین المللی است.