حضور سازمان منطقه آزاد کیش در اجلاس آیورا

اجلاس آیورا با حضور 21 کشور حاشیه اقیانوس هند و مناطق آزاد کشور در منطقه آزا د تجاری صنعتی چابهار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ نخستین کنفرانس روسای مناطق آزاد کشورهای اقیانوس هند صبح پنجشنبه 30 اردیبهشت با حضور اسحاق جهانگیری در محل سالن همایش های بین المللی چابهار در حال برگزاری است .

در این کنفرانس دو روزه که با حضور مسئولان رده بالای دولتی، روسای مناطق آزاد کشورهای اقیانوس هند٫ جمعی از اقتصادانان و سازمان منطقه آزاد کیش در حال برگزاریست در خصوص چالش های پیش روی آبادانی مناطق آزاد بحث و تبادل نظرمی شود.

نقش انرژی، نفت، پتروشیمی، صنت، تجارت، فناوری و نوآوری در آبادانی مناطق آزاد از مهمترین مباحثی هستند که در نخستین کنفرانس «روسای مناطق آزاد کشورهای اقیانوس هند» طرح و بررسی می شوند.   
کنفرانس روسای مناطق آزاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند «آیورا ـ iora » با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزارت امور خارجه، استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار از 30 اردیبهشت ماه سالجاری در چابهار در حال برگزاریست.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش نیز علاوه بر حضور در این اجلاس  توانمندیها و برنامه های آتی خود را در نمایشگاه جنبی اجلاس آیورا به نمایش گذاشته است.