حضور 11 سفیر در سه رویداد بزرگ اقتصادی کشور در کیش

11 سفیر خارجی در همایش اقتصاد ایران در پساتحریم، کیش دروازه ورود، هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دو نمایشگاه که بین روزهای 18 تا 21 آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش و "همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود"روز های 19 و 20 آبان در مرکز بین المللی همایش های کیش برگزار می شوند، 11 سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان حضور خواهند داشت.

 بنابر این گزارش، 185شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه در این رویداد حضور خواهند داشت.

 همچنین تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور از اهداف برگزاری این دو رویداد است.

 لازم به ذکر است، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع و در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه نیز عصر دوشنبه 18 آبان ماه با حضور مسئولان عالی رتبه اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بازار سرمایه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود.