جشنواره شعر و سرود کیش برگزار می شود

سومین دوره جشنواره شعر و سرود در راستای تقویت هنرمندان جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم رضوانی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در راستای توسعه ملی، از برگزاری سومین دوره جشنواره شعر و سرود در کیش خبر داد و در این باره گفت: در دو سال گذشته جشنواره شعری تحت عنوان جشنواره شعر عاشورایی داشتیم که به ایام محرم اختصاص داشت اما از آنجا که آثار متنوع زیادی در این دوره ها به دست ما می رسید لذا تصمیم گرفتیم که در سومین جشنواره، اختصاص زمانی را از آن برداریم و این برنامه را تحت عنوان جشنواره شعر و سرود کیش برگزار کنیم.

وی افزود: نغمه مستشار نظامی، از شاعران شناخته شده ملی و شهروند جزیره کیش در این رویداد هنری به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش درباره موضوعات این جشنواره گفت: شرکت کنندگان می توانند اشعار خود را با موضوع خلیج فارس، توصیف جزیره زیبای کیش و اقتصاد مقاومتی و در قالب های شعر کلاسیک، شعر نو یا نیمایی، ترانه، سرود و شعر طنز به دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت ارسال اشعار به این دبیرخانه تا  15 بهمن ماه سال 95 است و در نیمه نخست سال  95 نتایج این مسابقات اعلام می شود.

شرکت در این رقابت برای همه رده های سنی و مقاطع تحصیلی آزاد است و هر یک از شرکت کنندگان می تواند یک تا پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

چنانچه آثار هنرمندی در قالب رباعی و دو بیتی باشد شرکت کننده باید پنج اثر به دبیرخانه جشنواره مستقر در ساختمان معاونت فرهنگی واقع در بلوار سنایی، روبروی مسجد امیر (ع) ارسال کند. 
شایان ذکر است علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس www.art.kish.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن های 44455380 و 44455078 تماس بگیرند.