جزیره گنج با حضور هنرمندان مطرح کشورمان درکیش حال تصویربرداری است

هنرمندان مطرح کشورمان در جزیره کیش در حال تصویربرداری جزیره گنج برای پخش از رسانه ملی هستند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه جزیره گنج ، برنامه ای ترکیبی شامل بخش های متنوع است که با تیمی از بهترین نویسندگان، عوامل فنی و با حضور دو هنرمند مطرح کشورمان نیما فلاح وسحر ولد بیگی درجزیره کیش درحال تصویر برداری است.

نیما فلاح که به همراه سحر ولد بیگی تیم کارگردانی این برنامه را تشکیل می دهند در خصوص موضوع جزیره گنج گفت: سحر ونیما که برای تهیه یک کار تبلیغاتی به جزیره کیش سفر می کنند از لحظه ورود با توجه به عدم شناخت از جزیره و نداشتن راهنما با مسائل مختلفی مواجه و درگیر می شوند. از سوی تهیه کننده کار تبلیغاتی نیز که شخصیت منفی داستان است در قراردادی که با سحر ونیما برای تهیه این کاربسته شده درمحدودیت های زیادی قرا می گیرند که باعث شده این دو برای انجام امور خود با چالش های فراوانی روبروشوند . درادامه داستان فرد دیگری وارد ماجرا می شود که تلاش می کند سحر ونیما را برای حضور در پروژه خود جذب کند وآنها را از ادامه کار قبلی باز دارد. این داستانها درلوکیشن های مختلف جزیره کیش درحال فیلمبرداری است وتا کنون 13 قسمت آن کامل شده است.

به گفته نیما فلاح نشان دادن جاذبه های جزیره کیش درقالب داستانهای جذاب روشی تاثیر گذار برای معرفی زیباییهای کیش وجذب گردشگر است.

سحر ولد بیگی درادامه این گفت وگو و درتکمیل صحبت های نیما گفت: بخش نمایشی یک قسمت از آیتم های جزیره گنج است این برنامه دارای بخش های مفرح زیادی است این دو هنرمند درادامه برنامه وارد استودیویی می شوند که درجزیره کیش قراردارد. دراستودیو سحر ونیما درهربرنامه میهمانی متناسب با موضوع داستان دارند و پس از بخش میهمان با حضور حدود 50 نفر شرکت کننده مسابقه های جذابی برگزار می شود. این شرکت کننده ها که درفرایندی دیگر انتخاب شده وبه برنامه راه یافته اند حالا در شرایطی قرار می گیرند که باید برای برنده شدن از بین چترهایی که ممکن است منجر به خالی شدن یک سطل آب روی سرشان شود انتخاب کنند تا شاید برنده خوش شانس جوایز ارزشمندی باشند که تدارک دیده شده است. البته این جایزه ها برای بینندگان سراسر کشور نیز دراین برنامه قرعه کشی می شود که یک واحد آپارتمان از جمله جوایز این برنامه است.  

گفتنی است جزیره گنج با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان حامی با هدف معرفی ظرفیت های کیش درحال تصویربرداری است و بعد از ماههای محرم وصفر آماده پخش از شبکه های سراسری می شود.