جزیره کیش میزبان هفتمین نمایشگاه و همایش ماشین آلات و تجهیزات وابسته، خدمات شهری و فضای سبز شهر ایده آل

هفتمین نمایشگاه و همایش ماشین آلات و تجهیزات وابسته، خدمات شهری و فضای سبز شهر ایده آل، با ارائه جدیدترین دستاوردها و تولیدات شرکت ها، مؤسسات و سازمان ها در حوزه مدیریت و خدمات شهری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 آذر ماه طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش بر پا و همایش آن نیز در روزهای 28 و 29 آذر برگزار می شود.

بنابر این گزارش خدمات شهری، مدیریت شهری، زیبا سازی فضای سبز، فناوری اطلاعات در حوزه شهری، اسباب بازی پارکی، آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، راه و شهرسازی، مبلمان شهری، نور پردازی و زیر ساخت ها از موضوعات و يا محصولات ارائه شده در نمایشگاه خواهد بود.

ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران، شورای شهر، استانداران، پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان، ارتقاء مدیریت شهری و ارائه الگوهای شهر ایده آل از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین  ایجاد بستر مناسب جهت هم افزایی علمی در حرکت به سمت شهر ایده آل، ارتقاء سطح دانش کیفی نزد مدیران شهری در زمینه تفکر ایده آل، زمینه سازی برای تحقق ظرفیت های بالقوه و بالفعل مثبت شهروندان (سرمایه های انسانی و اجتماعی)، ارتباط هماهنگ با محیط زیست در همه ترازهای شهری( واحدهای مسکونی و تجاری، خیابان ها و شوارع، پارک ها و میادین)، بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود در زیست بوم (انرژی، امکانات طبیعی)، به حداقل رساندن زمینه های خطر خیزی مختص جوامع مدرن، ارائه خدمات تکنولوژیک با بالاترین کیفیت شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت بهره گیری مدبرانه از تکنولوژی های پیشرفته، متوسط و تراز پایین در طراحی و ساخت سازه ها و زیر ساخت های شهری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

از نکات مهم این دوره از برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل، حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری است. در این رویداد بزرگ همچنین شهرداری ها با ارائه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری و ارائه دستاوردها و تجارب خود در تمامی حوزه ها به مخاطبین در نمایشگاه شرکت می کنند. 

همچنین، دو نشست تخصصی با حضور مدیران سازمان های پارکها و فضای سبز و نیز نشست ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و مناطق نمونه با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 14 و 88578913- 021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.