جزيره كيش ميزبان استارتاپ‌هاي جاده ابريشم

اولين رويداد بين‌المللي استارتاپي ايران با عنوان جاده ابريشم به ميزباني جزيره كيش برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مرحله نهايي اين رويداد بزرگ با حضور استارتاپ‌هاي برگزيده مرحله مقدماتي، سرمايه‌گذاران، شركتها و شتاب‌دهنده‌ها با هدف ايجاد ارتباط جامعه استارتاپي بين‌المللي و ايران 29 و 30 فروردين در جزيره كيش برگزار مي‌شود.

در اجلاس استارت‌هاي جاده ابريشم 16 استارتاپ برگزيده كشور در مدت دو روز كسب و كار نو آورانه خود را به 300 شركت كننده معرفي مي‌كنند.

ماروين ليائو (از صندوق سرمايه‌گذاري و شتاب‌دهنده (Startup 500)، مارال كلاجيان (كارآفرين سرشناس سو.ئدي)، رضا ملك‌زاده (سرمايه‌گذار و كارشناس بازاريابي از سان فرانسيسكو)، پورگن فوريان (هم بنيانگذار صندوق سرمايه‌گذاري خطرپذير و مشاوره شركت Pioneers از اتريش)، كيان زنديه (يكي از مديران صندوق سرمايه‌گذاري Sturgeon از انگستان)، كي شيمادا (مدير نوآوري مركز نوآوري و شتابدهي IBM) و نيكولاس انديو (مدير بخش خاورميانه و آسيايي شركت Sigfox از فرانسه) از سخنرانان اين اجلاس هستند.

اينترنت اشياء، فين‌تك، هوش مصنوعي، فناوري بلاك‌چين، سرمايه‌گذاري در حوزه فناوري ايران، غلبه كارآفرينان بر چالش‌هاي ناشي از تحريم‌ها و موانع مختلف در ايران و مشاركت دولت در بهبود فضاي كسب و كار نو آورانه برخي از موضوعاتي هستند كه در اين اجلاس مطرح خواهند شد.

گفتني است مراحل مقدماتي اين رويداد از 30 مهر 1396 با سفر كاروان استارتاپي جاده ابريشم كه تيمي متشكل از كارآفرينان و سرمايه‌گذران استارتاپي برجسته از اروپا بود آغاز شد. كاروان جاده ابرايشم در اين سفر كه 10 روز به طول انجاميد به 7 شهر ايران سفر كرد.

در اين رويداد استارتاپي 84 استارتاپ برگزيده بومي از شهرهاي مختلف در برابر داوران، كسب و كار خود را معرفي كردند و در نهايت 10 استارتاپ برتر جواز حضور در مرحله نهايي رويداد كه در كيش برگزار مي‌شود را دريافت كردند. همچنين 6 استارتاپ ديگر نيز توسط تيم داوري انتخاب شدند كه خود را براي حضوردر مرحله نهايي آماده كردند.


برای نام نویسی اینجا کلیک کنید