دكتر مظفري در جمع نمازگران روز جمعه:

جزيره كيش بايد پيشران توسعه كشور باشد

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در جمع نمازگزاران روز جمعه با اشاره به شرايط كنوني كشور گفت: جزيره كيش بايد پيشران توسعه كشور باشد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دكتر غلامحسين مظفري جمعه ٧ دي در مصلاي كيش با گراميداشت ياد وخاطره شهدا و سالروز عمليات كربلاي چهار گفت: با بررسي آمار شهداي كشور مشاهده مي كنيم به ازاي هر پست مديريتي بيش از هفت نفر براي دفاع از كشور و آرمانهاي انقلاب شهيد شده اند اين موضوع نشان مي دهد ما مسئولان وظيفه سنگيني داريم و بايد از اين فرصت براي خدمت به مردم استفاده كنيم. 

وي با تقدير از امام جمعه كيش و با بيان اينكه حضور در جمع مردم صميمي جزيره كيش كه از نقاط خوب كشور است فرصتي براي خدمت است افزود: اميدوا رم با دعاي خير مردم كيش در آغاز كار كه توفيق خدمت در اين جزيره را دارم با كمك مردم و مسيولان بتوانيم كاري كنيم كه كيش باعث عزت ايران اسلامي شود.

دكتر مظفري در ادامه با گراميداشت ياد وخاطره مرحوم  آيت الله شاهرودي اظهار داشت: تا كنون از بسياري بحران ها در كشور عبور كرده ايم . دشمنان ما به دليل اينكه نمي خواستند انقلاب اسلامي شكل بگيرد جنگ راه انداختند آن هم جنگي سهمگين كه شرق ، غرب و اروپا همه مقابل ما بودند اما با ايستادگي ، تلاش و مقاومت مردم و رهبري  امام خميني(ره) از اين مقطع با سربلندي بيرون آمديم. مقاطع بعد و مشكلات مختلف اجتماعي را نيز با سرافرازي پشت سر گذاشتيم و حتي در جنگ هاي نيابتي نيز كه در منطقه شروع كردند با مقاومت وايثار همه كسانيكه به حق اعتقاد داشتند بازهم با سربلندي بيرون آمديم.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تصريح كرد: اما نكته اي كه امروز براي همه ما مهم است اينكه امروز ما را در جريان يك جنگ همه جانبه اقتصادي قرار داده اند زيرا در مقاطع مختلف نتيجه نگرفته اند و براي ايجاد بحران ما را در گير يك نبرد همه جانبه در حوزه اقتصاد كرده اند كه به تعبيري زيربناي خيلي از موضوعات است. اين بدين معناست كه به اين نتيجه رسيده اند كه اگر كشور ما را تحت فشار قرار دهند شايد راهي باشد تا ملت قهرمان ايران را به زانو در آورند در حاليكه اين گونه نخواهد بود.

دكتر غلامحسين مظفري تاكيد كرد: مطمين هستم با تمام توان و به پشتوانه رهنمودهاي رهبر انقلاب و تلاش هاي دولت با اتكا به ظرفيت هايمان اين ترفند به نتيجه نخواهد رسيد. وظيفه همه ما در اين شرايط تلاش مجدانه است . در اين نيرد ابزار ولوازمي لازم است كه مهمترين آن داشتن باور واعتقاد است و بايد از همه توان وظرفيت ها براي پيروزي استفاده كنيم. همچنين نكته مهم ديگر داشتن انسجام و وحدت ملي است كه دست در دست هم و در كنار هم براي ارتقا و توفيقات بيشتر كشور تلاش كنيم.

وي با بيان اينكه اگر كنار هم نباشيم و نسبت به هم زاويه پيدا كنيم و اگر منافع شخصي را به منافع ملي ترجيح دهيم دچار مشكل مي شوي افزود: همانطور كه در دوران جنگ رزمنده ها بي هيچ پرسشي و بدون توجه به جايگاه و موقعيت خود براي دفاع از كشور متحدانه تلاش مي كردند امروز نيز بايد چنين فضايي داشته باشيم .

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش افزود: همه ما بايد توجه كنيم در شرايطي قرار گرفته ايم كه شرايط دشواري است و فشار اقتصادي براي مردم مشكلاتي ايجاد كرده است. مردم روزهاي سختي را سپري مي كنند مسايل پيچيده شده و بايد همه با هم فكر كنيم و از ظرفيت ها درست استفاده كنيم.

وي اظهار داشت: فرصتي در كيش در اختيار بنده قرار گرفته تا به عنوان خادم مردم در جزيره كيش كه داراي ظرفيت هاي بزرگي است مسايل و مشكلات مردم به ويژه مشكلات اقتصادي را حل كنيم واين مهم جز با همفكري و تلاش ممكن نيست. بايد در عرصه هاي مختلف جزيره كيش علاوه بر دستيابي به جايگاه اقتصادي مناسب و بهبود شرايط زندگي مردم در اين جزيره، پشتيبان كشور نيز باشد.

دكتر مظفري تاكيد كرد: جزيره كيش بايد پيشران توسعه كشور باشد. بسياري از اتفاقات و طرح ها بايد ابتدا در كيش اجرا و پياده شود مثلا در حوزه هاي علمي، اي تي، اي سي تي، سرمايه گذاري، فرهنگي و اجتماعي جزيره كيش بايد نمونه موفق و خوب در اجراي طرح ها وتعميم به كشور باشد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش  با اشاره به اينكه تلاش مي شود جزيره كيش فضاي مناسبي براي اتفاقات خوب باشد گفت: بايد از همه ظرفيت هاي كشور و ايرانيان خارج از كشور كه دل بسته سرزمين مادري هستند كمك بگيريم وكارها و پروژه هاي خوب انجام دهيم كه بر جذب سرمايه وافزايش رتبه سرمايه گذاري در كشور موثر باشد. در اين صورت درمقابل  دشمنان توفيق خواهيم داشت.

وي ادامه داد: تلاش مي كنيم گردشگراني كه قصد سفر به كشورهاي خارجي را دارند به كيش جذب كنيم تا مانع از خروج ميلياردها تومان ارز و سرمايه از كشور شويم. كشورهاي همسايه در اين حوزه ها برنامه دارند ماهم بايد با كمك يكديگر و ميزباني شايسته از گردشگران از بهبود وضعيت شهري، ترافيكي، خدمات دهي و زيباسازي منظر شهري كه در واقع اسراف نيست و اقدامي موثر براي جذب رونق اقتصادي است فضاي خوب و متفاوتي از كيش ارايه كنيم  زيرا وظيفه اخلاقي ، ديني وانساني ما ميزباني شايسته از ميهمانان و گردشگران است.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در پايان با اشاره به پنج محور اصلي در برنامه كاري وي كه در بدو فعاليتش اعلام كرده بود و شامل: مردم داري، پاكدستي، خدمت صادقانه، شفافيت در كار و مشاركت واقعي با بخش خصوصي توانمند است گفت: صميمتي كه در بين اركان مختلف جزيره كيش وجود دارد فضايي مهيا براي كار وخدمت است وبايد با پذيرفتن اين امر كه خادم ملت هستيم در فضايي شفاف ، صادقانه براي رشد و ارتقا كيش وكشور تلاش كنيم.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كيش نيز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ،٩ دي را روز بصيرت و ميثاق با ولايت دانست و تصريح كرد: مقام معظم رهبري در تمجيد اين حركت عظيم مردمي فرمودند كه مردم در اين روز آنچنان عظمتي از خود نشان دادند كه دنيا را خيره كرد و دنيا در برابر اين حركت عظيم حرفي براي گفتن نداشت. حماسه ٩ دي نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريني در افتخارات مردم بود .

حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده با تسليت رحلت آيت الله شاهرودي و  درگذشت ١٠ نفر از دانشجويان كشور در حادثه واژگوني اتوبوس از راه اندازي ميز خدمت در نمازجمعه جزيره كيش خبر داد و گفت: با همكاري مسئولان جزيره كيش اين ميز خدمت هر هفته همزمان با نماز جمعه در مصلاي كيش مستقر است تا مسئولان در پاسخگويي به مردم پيش قدم باشند.