جایزه های متنوع بیستمین جشنواره تابستانی کیش در انتظار برندگان خوش شانس

در بیستمین جشنواره تابستانی کیش علاوه بر گردشگران، فعالان حوزه های گردشگری کیش هم شانس برنده شدن و دریافت جایزه های ارزشمند را دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بیستمین جشنواره تابستانی کیش علاوه برگردشگران شهروندان و فعالان حوزه های گردشگری کیش نیز می توانند از جوایز ارزشمند جشنواره بهره مند شوند.

در این دوره از جشنواره علاقمندان می توانند با دریافت کارت اعتباری و یا کارت هدیه همتا کیش طلایی پارسیان از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور در قرعه کشی های جزیره کیش شرکت کنند.

با دریافت این کارت و پرداخت هزینه ها از طریق این کارت، دارنده همتا کیش طلایی پارسیان در قرعه کشی یک واحد آپارتمان مسکونی در جزیره کیش شرکت داده می شود. همچنین پرداخت هزینه ها از طریق کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان با هر نوع کارت بانکی شانس برنده شدن یک واحد آپارتمان مسکونی را به خریداران می دهد.

در واقع صاحبان کارت اعتباری همتا کیش طلایی پارسیان می توانند با پرداخت هزینه های جاری خود از طریق این کارت و دستگاه های کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان دو شانس برای برنده شدن منزل مسکونی در جزیره کیش به دست آورند.

در بیستمین جشنواره تابستانی کیش خانواده هایی که از طریق رالی تور به کیش سفر می کنند در قرعه کشی سه دستگاه خودروی پاجرو شرکت داده می شوند.

همچنین هر شب در تالار شهر کیش مبلغ یک میلیون تومان بین رانندگان تاکسی که از دستگاه کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان برای دریافت کرایه و تراکنش های بانکی استفاده می کنند قرعه کشی می شود.

در بیستمین جشنواره تابستانی یک دستگاه خودروی نیسان هم به فروشندگان فروشگاه ها اختصاص یافته که در پایان جشنواره به قید قرعه اهدا می شود همچنین هر شب در تالار شهر کیش مبلغ یک و نیم میلیون تومان جایزه برای فروشنده های فروشگاه ها قرعه کشی می شود.

علاوه بر فروشندگان با تمهیدات انجام شده یکدستگاه خودروی نیسان دیگر نیز برای غرفه داران صاحب دستگاه های کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان پیش بینی شده که بر اساس میزان تراکنش و کسب امتیاز، قرعه کشی و به یکی از غرفه داران خوش شانس کیش که صاحب  دستگاه کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان است اهدا می شود.

علاوه براین هدایا هر شب در تالار شهر کیش معادل شش میلیون تومان جایزه غیر نقدی شامل انواع لوازم خانگی قرعه کشی می شود. این جوایز به قید قرعه به خریداران هر نوع کالا و خدمات که از دستگاه های تجارت الکترونیک پارسیان پرداخت های خود را انجام دهند اهدا می شود.