تیم ملی فوتبال امید کشورمان امروز وارد کیش می شود

تیم ملی فوتبال امید به منظور برپایی اردوی تدارکاتی درکیش اردو خواهد زد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، تیم ملی فوتبال امید از امروز 29 آذر الی 7 دی ماه تمرینات خود را درمجموعه المپیک دنبال خواهد کرد،  پس از آن به دعوت تیم عمان با تیم زیر 22 سال این کشور بازی خواهد داشت.

محمد خاکپورسرمربی تیم ملی امید با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال امید از لحاظ فنی بازیکنان مستعدی دارد گفت:  فرصت زیادی برای تغییرات در این مرحله نداریم و تنها سه ماه تا مسابقات مرحله اول مقدماتی المپیک باقی مانده است که بر همین اساس حدود 42 روز زمان داریم تا بازیکنان را تمرین بدهیم و در باقی روزها بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند. 

وی افزود: در واقع هدف اصلی ما این است که تیم امید را به انسجام برسانیم و برای این کار 3 اردو را پیش‌بینی کردیم.

محمد خاکپور افزود: مرحله بعدی اردوی ما در آنتالیا ترکیه و بازی با تیم‌های قدرتمندی مانند تیم ملی زیر 22 سال دانمارک است. البته برای عبور از مرحله اول زمان کافی در اختیار نداریم اما همه تلاشمان را می کنیم تا ضمن عبور از این مرحله، در مرحله دوم فرصت لازم برای برنامه‌ریزی را داشته باشیم. 

گفتنی است تمرینات این تیم امروز از ساعت 20 الی 30/21 و از فردا تا 7 دی ماه هر روز از ساعت 30/10 الی 30/12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 الی 19 برگزار خواهد شد.