توسعه زير ساخت های خدماتی در بيمارستان كيش

در چهار ماه نخست امسال با توسعه زیر ساخت های درمانی خدمات دهی بیمارستان کیش افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، با هدف بهبود و تسهيل در ارائه خدمات درماني اقدامات مختلفی از نظر تجهیزات و خدمات دهی در بيمارستان كيش انجام شده است.

ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران با دعوت از بهترين اساتيد و پزشكان فوق تخصص در رشته هاي غدد، عفوني، غدد اطفال، گوارش، روماتولوژي، طب درد، اعصاب و روان به طور منظم و هر هفته از جمله اقدامات انجام شده در کلینیک های تخصصی بیمارستان کیش است.

نو سازي و استاندارد سازي واحد دياليز بيمارستان بر مبناي استاندارد هاي روز دنيا در واحدي ويژه برای پذیرش بیماران نيازمند به دياليز، استاندارد سازی واحد امحاء زباله بيمارستان از لحاظ سطح بهداشتي با كمترين ميزان خطر و ريسك، انتصاب مسئول فني ثابت و راه اندازی واحد بينايي سنجي به تقاضاي بسياري از مراجعه كنندگان از دیگر فعالیت های انجام شده در جهت افزایش خدمات دهی در بیمارستان کیش است.

همچنین با هدف ارائه الگوي جديدي از تكريم ارباب رجوع بیمارستان کیش با راه اندازي سامانه پذيرش اينترنتي بیماران و پذيرش گردشگران سلامت در پرتال خود به آدرس www. Kishhospitalfz.com  با امکان پرداخت آنلاين با تسهیل دسترسی، ارتباط با بيمارستان کیش را درکوتاه ترین زمان ممکن ساخته است.

گفتنی است بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با 65 تخت بستري و کلینیک های تخصصی آماده خدمات دهی به شهروندان و گردشگران است.