تور جهانی والیبال ساحلی/ تیم ملی الف ایران حذف شد

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با شکست برابر اتریش از راهیابی به جمع 16 تیم برتر تور جهانی بازماند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا، تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) از ساعت 10 امروز (پنجشنبه) در مرحله نخست پلی آف به مصاف تیم اتریش (الکساندر هوبر - رابین سیدل) رفت.

تیم ایران در ست نخست این مسابقه 21 بر 17 مغلوب حریف اتریشی خود شد اما در ست دوم 21 بر 18 به پیروزی رسید تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

در ست سوم ملی پوشان ایران با شکست 15 بر 13 به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها راه نیافتند. به این ترتیب، هر هشت نماینده ایران در این رقابت ها از دور مسابقات حذف شدند.

این دیدار بیش از 300 تماشاگر داشت و محمدرضا داورزنی رئیس، محمود افشار دوست دبیرکل فدراسیون والیبال نیز از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

در ست دوم این دیدار میثم جعفری مسئول تشریفات فدراسیون والیبال میکروفون را از گوینده زمین گرفت و با بیان جملاتی به انگلیسی و فارسی هیجان بیشتری به تماشاگران داد و دو نماد یوزپلنگ و شیر نیز که بین تماشاگران ایجاد انگیزه برای تشویق می کنند، تلاش زیادی برای افزایش تشویق تماشاگران کردند، اما در نهایت ایران مغلوب شد.

هوای امروز جزیره کیش صاف، همراه با کمی وزش باد است و پس از طوفان روز گذشته، در حال حاضر بهترین شرایط برای ادامه مسابقات تور جهانی کیش است.

مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی ایران از 26 تا 30 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است.