تمجید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از زهرا نعمتی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افتخار آفرینی فرزندان ایران زمین در میادین بین المللی و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران امری ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست علی اصغر مونسان مدیر عامل این سازمان و زهرا نعمتی نخستین زن ایرانی برنده مدال طلای پارا المپیک و رهام شهابی همسر وی، از افتخار آفرینی های زهرا نعمتی  دارنده مدال طلای المپیک و بازیهای آسیایی و سفیر ورزشی معلولان جهان در سازمان ملل تقدیر شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با بیان این که مساعدت خداوند و کسب موفقیت، متناسب و منوط به تلاش افراد است، کسب مدال طلای زهرا نعمتی  بعنوان نخستین زن ایرانی را موفقیتی تاریخی توصیف کرد و اظهار داشت: تلاش، کوشش و پشتکار خانم نعمتی نه تنها برای زنان و دختران ایراني بلکه برای تمام زنان و دختران فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران الهام بخش بوده است.

وی با اشاره به زیر ساخت های کیش در زمینه ورزشی و گردشگری افزود: با توجه به امکانات ورزشی و رفاهی کیش و همچنین آب و هوای مطلوب این جزیره در این فصل، فدراسیون های ورزشی می‌توانند برای برگزاری دیدارهای دوستانه و برپایی اردوهای تدارکاتی برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل بیاورند.

خانم نعمتی نیز در این نشست با بیان این که تنها هدف و تمایل وی از حضور در میادین ورزشی بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران است گفت: این تنها راهی است که از طریق آن می توانم دل مردم کشورم را شاد کنم و در جهت پیشرفت آن قدم بردارم.

وی تاكيد کرد همانطور که در دیدار با دبیر کل سازمان ملل عنوان کردم ورزش یکی از بهترین راه های غلبه بر معلولیت است و رمز موفقیتم  این است که هرگز تسلیم معلولیت نشده ام.

وی پیرامون برنامه آینده خود گفت: پس از بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون هدف بزرگم حضور در رقابت‌های تایلند برای کسب سهمیه المپیک و سپس کسب سهمیه پارالمپیک است که امیدوارم با کسب این دو سهمیه بتوانم نماینده شایسته‌ای در مسابقات المپیک و پارالمپیک 2016 باشم