تقدیر و تشکر دکتر انصاری لاری از زهرا نعمتی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از زهرا نعمتی ( عضو شورای ورزش جزیره کیش ) و بهترین ورداسکار سال 2017 در رشته پارا تیر و کمان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در حکم دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری به زهرا نعمتی آمده است: رخداد خجسته انتخاب شما بانوی سخت کوش ایرانی به عنوان برترین پارا کماندار زن جهان، که به مدد شایستگی و عزم و اراده خستگی نا پذیرتان میسر شد بی شک در تاریخ ورزش کشورمان ماندگار خواهد بود. رویداد افتخار آفرینی که کام ملت عزتمند ایران را شیرین ساخت و بار دیگر جلوه ای زیبا و غرور آفرین از انگیزه متعالی زنان بلند همت میهنمان را در سرتاسر جهان به تصویر کشید.

تلاش و پشتکار مستمر شما در دستیابی به افتخارات مکرر در میادین بین المللی، کسب اولین نشان طلای تاریخ ورزش بانوان کشورمان در المپیک و پارا المپیک و بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران نه تنها برای بانوان ایران زمین بلکه برای تمام زنان و دختران فرا سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران الهام بخش بوده و مبين اين امر است كه با امید، کو شش و پشتکار می توان بر تمامی محدودیت ها فائق آمد. اميد است در سايه الطاف خداوندي و به مدد همت و پشتكار قابل تقدير خويش بتوانيد همواره موفق و پیروز بوده و برای مردم و میهن بلند آوازه ایران افتخار آفرین باشید.

با تبريك اين پيروزي ارزشمند به شما، تمامي هموطنان، جامعه ورزشي و تمامي ورزشكاران ميهنمان، تندرستي، سعادت و نيكبختي آرزو دارم.