تقدیر معاون رییس جمهور از تلاشهای دکتر مونسان در حفاظت از محیط زیست کیش

معصومه ابتکار در مصاحبه با رادیو اقتصاد بر اهمیت حفاظت از طبیعت بی نظیر خلیج فارس تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد جزیره مرجانی کیش گفت: حفظ مرجان هاي اين جزيره و حيات مرجاني كيش از جمله دغدغه های ما در سازمان حفاظت از محیط زیست است و در خصوص اجرای طرح های عمرانی در کیش بر لزوم حفظ محیط زیست این منطقه تاکید شده است.

وی از مرجان ها به عنوان بخش مهمي از زيست بوم دريايي طبيعت بي نظير خليج فارس یاد کرد و از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حفاظت از محيط زيست بسيار زيبا و ارزشمند جزیره کیش و جلوگیری از ایجاد آلودگی در طبیعت پاک این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

ابتکار در پایان درخصوص افزایش آگاهی و ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست ابراز امیدواری کرد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز که همزمان میهمان تلفنی رادیو اقتصاد بود با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه نگهداری از محیط زیست جزیره کیش و توسعه براساس پایداری محیط زیست از رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برای بازدید از طبیعت زیبای کیش دعوت کرد.

وی افزود: خوشبختانه در كيش اداره محيط زيست با هماهنگي سازمان محيط زيست با حساسيت و دقت زیاد بحث حفاظت از مرجان ها و موضوعات زيست محيطي را در دو بخش پژوهشی و اجرایی پیگیری می کند.