همزمان با هفته دولت انجام شد؛

تقدیر فرمانده ویژه انتظامی کیش از عملکرد سازمان منطقه آزاد در دیدار با دکتر مونسان

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، فرمانده انتظامی ویژه کیش به همراه جمعی از مسئولان انتظامی کیش با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و از اقدامات انجام شده در طول سه سال مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پنجمین روز از هفته دولت برابر با شنبه 6 شهریور، سرهنگ حسین دهکی فرمانده انتظامی ویژه کیش به همراه مدیران خود با دکتر علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد و از اقدامات صورت گرفته با مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مونسان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از نیروی انتظامی جزیره کیش گفت: همراهی با مردم کیش مهمترین موضوعی است که هر مسئولی باید به آن توجه کند. امام جمعه کیش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته از همدلی به عنوان بزرگترین سرمایه به دست آمده در طول سه سال گذشته یاد کرد. اگر تمام بخش ها و ارگان ها دست به دست هم دهند، شاهد اتفاقات خوبی در جامعه خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به اینکه امنیت در کیش یکی از اتفاقات مثبت است که به دست نیروی انتظامی کیش ایجاد شده عنوان کرد: تمام گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، بزرگترین امتیاز جزیره کیش را همین امنیت همراه با آرامش می دانند. شاید جزیره کیش از نظر امکانات تفریحی از بسیاری از کشورهای رقیب عقب تر باشد، اما آرامش این منطقه بیشتر است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش یاد آور شد: ایجاد این امنیت کار بسیار سختی است. نیروی انتظامی با بدنه مردم در ارتباط است و این مسأله کار آنان را سخت تر می کند. نیروی انتظامی باید اقتدار لازم را برای ایجاد امنیت در تمامی مناطق از جمله فرودگاه و بندرگاه داشته باشد. جزیره کیش باید پایلوت امنیت و آرامش باشد.

وی ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد رأفت در کلیه امور، گفت: اقدامات نیروی انتظامی باید ارشادی باشد. باید ضمن انجام اقدامات قانونی، آرامش و رأفت نیز به مردم تزریق شود. این مورد می تواند عامل مهمی در جذب بیشتر گردشگر به کیش باشد. بر خورد نا مناسب نیروی انتظامی، میتواند باعث کاهش ورود گردشگر شود.

دکتر مونسان در بخشی دیگر از دریا محوری به عنوان یکی از اهداف برنامه ششم نام برد و عنوان کرد: همه شهرهای بزرگ دنیا، در کنار آب و دریا ساخته شده اند ولی در کشور ما شهرهای بزرگ در مرکز کشور و در دل کویر ایجاد شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه باید بخش های تفریحات دریایی و آبی راه اندازی شود، اعلام کرد: در صدد هستیم با خرید کروز های مختلف، مسیرهای دریایی را بین جزایر و حتی سفر دریایی به دبی را راه اندازی کنیم. این اقدام هم افزایی را بین بنادر و جزایر جنوبی ایجاد می کند.

فرمانده انتظانی ویژه کیش نیز ضمن تشکر از اقدامات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بالاخص در حوزه عمرانی در فرودگاه، بندرگاه و فضای سبز جزیره، عنوان کرد: این اقدامات باعث می شود شور و نشاط اجتماعی بالا رود و آرامش و امنیت نیز بیشتر احساس می شود.

وی ابراز امیدواری کرد نیروی انتظامی پلیسی باشید که در کنار سازمان منطقه آزاد کیش خدمتگزار مردم جزیره بوده و بتواند در این همکاری به رشد و توسعه گردشگری حلال و اسلامی در جزیره کیش کمک کند.

سرهنگ دهکی تصریح کرد: هر قدر اقدامات عمرانی بیشتری انجام شود، نرخ جرم هم پایین می آید. هر منطقه ای آباد شود، جرم از آن منطقه فاصله می گیرد.

فرمانده انتظانی ویژه کیش با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در بر خورد شایسته و نیکو با مردم از تقویت بخش های مختلف نیروی انتظامی از جمله آگاهی، پلیس راهنمایی و رانندگی، امنیت اخلاقی و اجتماعی خبرداد و گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر همراه با رأفت بیشتر، هر هفته کلاس های آموزشی برای کارکنان نیروی انتظامی برگزار می شود چرا که رفتار اخلاق مدارانه برای پلیس بسیار مهم است. مردم نیز خواستار پلیسی مهربان و قوی هستند.

در پایان سرهنگ دهکی از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش در ساخت کلانتری، ساختمان فرماندهی، ساختمان سایت رادار قدردانی کرد.