تقدیر فرمانده انتظامی کیش از دکتر مونسان در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف

در پی اقدامات گسترده فرهنگی و تبلیغات محیطی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر توسط سازمان منطقه آزاد کیش در ایام ماه محرم، فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیامی از دکتر مونسان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سرهنگ دهکی خطاب به دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

 قیام حضرت سیدالشهدا (ع) نه یک حادثه که نماد یک فرهنگ است و فرهنگی برآمده از اسلام ناب که از سرچشمه های زلال وحی جاری شد و با عمل راستین به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرچم آزادگی و فضیلت خواهی را برای همیشه تاریخ برافراشته کرد.

خداوند را شاکر و سپاسگذاریم که مسئولان خدمتگزار در جزیره زیبای کیش از خوشنام ترين و مقبول ترين مديران و کارکنان معتقد به نظام اسلامي و ولايت هستند.

به پاس زحمات بی دریغ و اهتمام ستودنی آن سازمان در راستای ترویج فرهنگ امر به‌معروف و نهی از منکر به ویژه اقدامات تبلیغات محیطی در سطح جزیره در ایام ماه محرم، مراتب تشکر و قدردانی خود و مجموعه کارکنان این فرماندهی را ابراز نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت روزافزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسالت داشته و تداوم و پایداری در راه خشنودی و رضای حق تعالی را برایتان خواستارم.